جایگزین مسیر

بارسلونا می خواهد بند آزادسازی توران را پرداخت کند

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گفته مدیر اجرایی آردا توران بارسلونا می خواهد بند آزاد سازی آردا را پرداخت کند و منچستر یونایتد را در این خرید ناکام بگذارد.

احمد بولوت مدعی شده است بارسلونا برای خرید آردا تورا از منچستر یونایتد و موناکو پیشی گرفته است و قبول کرده است تا بند آزادسازی این بازیکن را پرداخت کند.

منچستر یونایتد در این تابستان آردا توران یکی ازهدف هایش به شمار می رفت و به دنبال خرید این بازیکن بود اما روزنامه های ترکیه ای مدعی شده اند که این بازیکن ترک به بارسلونا ملحق خواهد شد.

غول کاتالان راضی شده است تا بند آزادسازی آردا را پرداخت کند و به نظر می رسد مذاکرات شخصی بین این بازیکن و بارسا نیز صورت گرفته شده است.

این انتقال می تواند برای اتلتیکو مادرید بسیار بد تمام شود این در حالی است که ستاره های دیگر این تیم احتمال دارد به تیم های بزرگ دیگر منتقل شوند انتظار می رود دیگو کاستا به چلسی ملحق شود و این تیم لندنی خواهان فیلیپه لوییز و تیاگو نیز می باشد و این دو بازیکن نیز احتمال دارد با کاستا به چلسی ملحق شوند.

تیبوت کورتویس نیز باید سال آینده به چلسی بازگردد و کوکه دیگر ستاره اتلتیکو نیز مدنظر منچستر یونایتد قرار دارد.

توران 27 ساله یکی از ارکان موفقیت سیمئونه در این فصل به شمار می رود که لایگا را کسب کردند همچنین او در تیم ملی ترکیه 72 بازی ملی را در کارنامه دارد.

بارسلونا در این تابستان لوییس انرکیه را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد و همچنین آنها باید فصل آینده را بدون کارلوس پویول که در سال 1999 به تیم اصلی راه پیدا کرد شروع کنند.

۰ Comments