جایگزین مسیر

بازتاب پیوستن بکام به پاری سن ژرمن در انگلیس

by | بهمن , ۱۳ , ۱۳۹۱

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که در لیگ برتر، لالیگا و لیگ ام ال اس با منچستریونایتد، رئال مادرید و ال ای گلکسی به قهرمانی رسیده، روز گذشته با قراردادی شش ماهه، به پاری سن ژرمن پیوست

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد از بحث و گمانه زنی های فراوان، سرانجام دیوید بکام راهی پاری سن ژرمن شد تا بعد از نزدیک به 6 سال دوری از فوتبال اروپا، بار دیگر حضور در یک لیگ اروپایی را تجربه کند.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که در لیگ برتر، لالیگا و لیگ ام ال اس با منچستریونایتد، رئال مادرید و ال ای گلکسی به قهرمانی رسیده، روز گذشته با قراردادی شش ماهه، به پاری سن ژرمن پیوست.

نشریه سان در واکنش به این انتقال تیتر اصلی خود را چنین انتخاب کرد:” توپ طلایی”. این نشریه نوشت که بکام به خاطر دادن دستمزدش به کارهای خیریه، همین حالا هم یک قهرمان است اما بهتر است کمی از وزنش کم کند تا بتواند همسر خوش تیپ تری برای ویکتوریا بکام باشد.
نشریات دیلی اکسپرس و دیلی میرر نیز با اشاره به اقدام بکام برای دادن دستمزدش به امور خیریه تیتر ” بکس مقدس” را برای او انتخاب کردند.

نشریه تایمز نوشت:” بکام با “آخرین تانگو در پاریس”، برند بودن را به بازی کردن ترجیح داد.

الیور کی، یکی از سردبیران این نشریه، در یادداشتی نوشت:” البته این انتقال تنها برای برند بودن است، یک انتقال تنها برای جنبه های تجاری. برای پاری سن ژرمن این انتقال تنها از این جنبه اهمیت دارد.اما برای بکام، آخرین انتقال دوران حرفه ای اش فوق العاده خواهد بود.او باز هم نشان داد که همچنان اشتیاق زیادی برای نشان دادن خود در بالاترین سطح دارد. ”

نشریه دیلی تگراف هم نوشت:” او با رفتن به پاریس، در آخرین روزهای دوران حرفه ای اش، نشان داد که هنوز یکی از جذاب ترین ستاره های دنیای فوتبال است.”

منبع : سایت گل

۰ Comments