جایگزین مسیر

بازگشت اسمالینگ،اونز و فردیناند به تمرینات؛وضعیت نامعلوم رافائل

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-حضور  یا عدم حضور رافائل در بازی رفت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ مبهم است.

رافائل در برد 4-1 روز شنبه مقابل آستون ویلا در بین دو نیمه به علت کشیدگی ران تعویض شد و در 15 دقیقه ای از تمرینات صبح امروز در کارینگتون که رسانه ها اجازه ی حضور داشتند،رویت نشد.

ریو فردیناند(مصدومیت کمر)،کریس اسمالینگ(مصدومیت همسترینگ) و جانی اونز(ماهیچه ی ساق پا)که مدت زیادی است غایب است،و همگی برد روز شنبه مقابل آستون ویلا را از دست داده بودند،امروز تمرین کردند.

الکس بوتنر دفاع چپ شیاطین سرخ که بازی با ویلا را با مشکل همسترینگ به پایان رساند نیز همراه با آنتونیو والنسیا که بازی شنبه را به علت مصدومیت زانو از دست داد،تمرین کردند.

دیگر غایبان یونایتد در این جلسه تمرینی رابین ون پرسی مصدوم،پاتریس اورا محروم و تام کلورلی هافبک یونایتد بودند.

اگر یونایتد که اکنون در شرایط خوبی قرار ندارد می خواهد به مرحله ی نیمه نهایی رقابت ها برسد باید قهرمان و حکمران کنونی اروپا را که هفته ی گذشته نیز با هفت بازی باقی مانده از بوندس لیگا،قهرمان بوندس لیگا شد،شکست دهد.

آلمان ها نیز بدون هافبکشان تیاگو آلکانترا که در طول تساوی 3-3 بایرن با هوفنهایم در روز شنبه دچار مصدومیت زانو شد،به منچستر خواهند آمد.

۰ Comments