جایگزین مسیر

بازگشت برخی مصدومان تیم پس از بازی های ملی

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال امیدوار است پس از بازی های ملی, برخی بازیکنان مصدوم تیم به ترکیب اصلی برگردند. 

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اگرچه مصدومیت آندر هررا مشکل جدیدی برای سرمربی یونایتدها به ارمغان آورد اما به نظر می رسد تا زمان دیدار یونایتد برابر وست بروم در 20 اکتبر, سرمربی هلندی یونایتدها انتخاب های بیشتری در دست خواهد داشت.

رئیس در ستون انحصاری خود در مجله باشگاه نوشت:

خبر مصدومیت دنده شکسته آندر هررا بسیار ناراحت کننده بود, زیرا او زمانی که ما مصدومین زیادی داشتیم, به این لیست اضافه شد تا تنها کورسوی امید اندکی پیش روی ما وجود داشته باشد.

اما اکنون ماروان فلاینی به تمرینات با بازیکنان اصلی برگشته استت, همچنین اشلی یانگ, مایکل کریک, کریس اسمالینگ و فیل جونز نیز تمرینات سبک را آغاز کرده اند. اندرسون نیز پیشرفت خوبی داشته است. خبر خوشحال کننده دیگر اینکه جسی لینگارد و جانی اوانز نیز کفش محافظ زانویشان را در آورده است. هر دو این بازیکنان در چند روز آینده تمرینات سبک را آغاز خواهند کرد.

پس از بازی امروز ما دو هفته فاصله تا بازی بعدی خود داریم که دیدارهای ملی برگزار می شود, این مسئله مهلت خوبی به ما می دهد تا این بازیکنان را به آمادگی 100 درصدد برسانیم.

البته در روزهای اخیر خبرهای جدیدی منتشر شده اند که نشان می دهد روند بدشانسی های شیاطین سرخ در مصدومیت بازیکنانشان پایان یافتنی نیست. گفته می شود پدی مک نیر مدافع جوان یونایتدها نیز به جمع مصدومان تیم اضافه شده است و رابین فان پرسی نیز در اردوی تیم ملی مصدومیت جزئی داشته است. البته خبر خوشحال کننده برای هواداران جدی نبودن مصدومیت لوک شاو ستاره جوان انگلیسی تیم می باشد.

در هر صورت لوئیز فن خال و هواداران یونایتد همچنان منتظر هستند تا قدرت واقعی یونایتد را در شرایطی که همه بازیکنان در دسترس باشند, مشاهده کنند.

۰ Comments