جایگزین مسیر

بازگشت پوگبا به یونایتد!!

by | شهریور , ۱۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران

روزنامه اکیپ فرانسه شاید مهم ترین شایعه را بعد از پایان نقل و انتقالات را مطرح کرد و مدعی شد یونایتد برای تابستان سال آینده مهم ترین هدفش محصول آکادمی خود پل پوگبا می باشد و پوگبا نیز مایل نیست در تورین بماند.

پوگبا بعد از درگیری با سرالکس فرگوسن محکوم به ترک اولدترافورد شد و هم اکنون تبدیل به یکی از برترین های دنیا شده است و این در حالی است که 21 سال دارد و یونایتدی که در خط هافبک مشکل دارد باید حسرت این بازیکن را بخورد.

اکیپ فرانسه مدعی شد قرارداد پوگبا که تا سال 2016 اعتبار دارد تمدید نخواهد شد و یووه نیز برای اینکه این بازیکن را رایگان از دست ندهد او را خواهد فروخت.

همچنین این روزنامه مدعی شد این جوان فرانسوی پیشنهادهای زیادی از سوی رئال مادرید,پاری سن زرمن,آرسنال دارد اما او بارها طی سال گذشته از علاقه ی خود به یونایتد صحبت کرده است و به نظر می آید او به یونایتد نزدیک تر باشد.

هم اکنون ارزش پوگبا حدود 60 میلیون پوند برآورد شده است اما در صورتی که قرارداد وی تمدید نشود سال آینده این بازیکن را به مراتب با قیمت کمتر می توان جذب کرد.

یونایتد نشان داده است در خرید کردن می تواند از تیم های دیگر هم بهتر باشد و ون خال نیز در سال اول با خرید حدود 200 میلیون یورو بازیکن این موضوع را ثابت کرده است.

۰ Comments