جایگزین مسیر

بازیکن قرضی یونایتد خاویر هرناندز : من تنها به کسی نیاز دارم که باورم داشته باشد.

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۴

خاویر هرناندز بازیکن منچستر یونایتد که بصورت قرضی در رئال مادرید حضور دارد میگوید از وضعیت فعلی اش در برنابئو خوشحال نیست و نیاز دارد تا به او اعتماد شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران– این ملی پوش مکزیکی تابستان گذشته بصورت قرضی از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست اما تاکنون نتوانسته است در پایتخت اسپانیا خود را نشان دهد .

هرناندز تنها یک بازی در لالیگا بمدت 90 دقیقه به میدان رفته است ، یک گل مقابل لوانته به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. سایر دفعاتی که وارد بازی شده است دقایق کوتاهی بوده شامل ، ده دقیقه ، نه دقیقه ، هفده دقیقه ، نه دقیقه ، ده دقیقه و هشت دقیقه که شش بازی اخیر او در لالیگا را شامل میشود.

او بسیار نا امید می باشد و به FOX Sport گفته است : ” وضعیت من بسیار مایوس کننده است. ”

” من همیشه در تمرینات حضور دارم و هر آنچه در توان دارم را به نمایش میگذارم اما سهم من از بازیهای رسمی بسیار ناچیز است.”

” من متعلق به این تیم هستم ولی سهم خاصی در آن ندارم.”

هرناندز که سال 2010 به منچستر یونایتد پیوست و در آن سال بلافاصله در یونایتد مهره تاثیر گذاری شد احساس میکند تمام چیزی که به آن نیاز دارد اعتماد و حمایت از سوی مربی است.

این بازیکن مکزیکی افزود : ” من نیاز به باور مردم دارم. میخواهم که حداقل این شانس به من داده شود تا ثابت کنم آیا خوب هستم یا نه ؟ ”

هزناندز همچنین اعتراف کرد که سال گذشته در منچستر یونایتد نیز وضعیتش مایوس کننده بوده است ، ولی همیشه کسانی بوده اند که به توانایی هایش ایمان داشته اند .

او گفت : ” خوشبختانه همیشه کسانی هستند که هوای مرا دارند و حمایتم میکنند. مهمترین چیز این است که بیرون از اینجا فرصتهایی وجود دارد تا افرادی اعتقادشان به تو را نشان دهند.

بالاخره یک اتفاق مثبتی برای من رخ خواهد داد ، اما این دومین سال تزلزل برای من بود.”

۰ Comments