جایگزین مسیر

بازی های ملی : گلزنی چیچا ، ونپرسی و کینگ

by | مهر , ۲۶ , ۱۳۹۱

چیچیاریتو گلزنی کرد تا برد مکزیک قطعی شود

حاویر هرناندز بعد از ورودش به زمین در دقیقه 60 توانست در دقیقه 86 گل دوم مکزیک را بزند و تیمش 2-0 بازی را برد و به 6 برد پیاپی در رقابت های کنکاکاف دست یافت.

چیچاریتو با یک ضربه پای راست دقیق توپ را وارد دربازه کرد و در بازی قبلی مکزیک هم موفق شده بود که برای تیمش گلزنی کند و در این شرایط گفت که هیچ وقت در توانایی های خودش دچار تردید نمیشود.

چیچا گفت : من هرگز عقده گلزنی نداشته ام ، من همیشه تلاش کردم که نقشم را در تیم اجرا کنم و همیشه تلاش خواهم کرد.بدون این همه شکست،بدون این همه باخت،بدون این همه اتفاقات بد که برای من در زندگی رخ داد، من نمیتوانستم به جایگاه امروزی ام برسم.

ما(مکزیک) اخیرا یک بازی خیرخواهانه برای کودکانی که معلولیت دارند انجام دادیم و همه مردم را آنجا دیدیم…این یک مشکل جدی است.من فقط به کارم وابسته ام و باید از آن لذت ببرم،من دارم برای یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی میکنم و در تیم ملی هم حضور دارم. من بیشتر از این چی میخواهم ؟

رابین ونپرسی برای هلند گلزنی کرد

رابین ونپرسی موفق شد که در بازی مقابل رومانیا یک نمایش خیره کننده داشته باشد و با یک ضربه پای چپ حرفه ای در دقیقه 86 برای تیم هلند گلزنی کند.هلند در نهایت این بازی را 4-1 به سود خود به پایان رساند.

در بازی های دیگر تیم ایرلند شمالی که جانی ایوانز را در ترکیب داشت ، برابر تیم پرتغال که نانی را داشت 1-1 متوقف شد.

جاشو کینگ موفق شد که اولین گل ملی اش را برای نروژ به ثمر برساند . نروژ در این بازی 1-3 قبرس را شکست داد.

رابی بردی هم یک شب به یاد ماندنی را با جمهوری ایرلند سپری کرد و تیمش در آن بازی 4-1 برابر جزایر فارو به پیروزی رسید.

پاتریس اورا خوشحال است که توانست به همراه تیم فرانسه در آخرین دقایق برابر اسپانیا گل تساوی را به ثمر برسانند.در این بازی سرجیو راموس برای اسپانیا گلزنی کرد اما جیرو در دقیقه 93 بازی را 1-1 مساوی کرد.

آنتونیو والنسیا هم برای تیم اکوادر 90 دقیقه بازی کرد و تیمش برابر ونوزوئلا 1-1 متوقف شد.

شینجی کاگاوا همراه با تیم ژاپن در بازی با برزیل 4-0 بازنده بود.

متاسفانه درن فلتچر به همراه تیم اسکاتلند شب تلخی را پشت سر گذاشت و 2-0 بازنده بود.نکته مثبت این بازی این بود که درن بعد از انجام 90 دقیقه بازی ، هیچ آسیبی ندید.

بن آموس برای تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد . تیم انگلستان در آن بازی 1-0 صربستان را شکست داد و راهش را برای صعود به رقابت های قهرمانی اروپای 2013 هموار کرد.

و در نهایت بعد از اینکه بازی انگلستان با لهستان به دلیل باران زیاد لغو شد،تام کلورلی، مایکل کریک، وین رونی و دنی ولبک همگی شبی نا امید کننده داشتند.

۰ Comments