جایگزین مسیر

باستین شواین اشتایگر خوشحال از فتح واتفورد

by | آبان , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – باستین شواین اشتایگر گفت که خوشحالی پس از گل منچستر یونایتد برای او بسیار معنی داشته است اما می پذیرد که برد برابر واتفورد به نام او نیست.

تأثیر بازیکن آلمانی تبدیل به یک گل به خودی توسط مدافع واتفورد، تروی دینی، در دقیه ۹۰ شد که پیروزی ۲-۱ روز شنبه در ورزشگاه واتفورد، ویکاراژ رود، را به یونایتد تقدیم کرد. اما باستین شواین اشتایگر می پذیرد که نتیجه بازی، که تیم لوئیس فن خال را به صدر جدول رساند، بیشتر از اینکه آیا او اولین گلش را برای قرمزها به ثمر رسانده یا خیر، مهم است. او در مصاحبه پس از بازی با شبکه باشگاه گفت:

خوب می شد اگر این گل به نام من بود اما می دانم که بازیکن واتفورد توپ را لمس کرده است، پس این برای من مسأله ای نخواهد بود. ما سه امتیاز را برنده شدیم و این مهمترین چیز است.

این برای من بسیار معنی دار خواهد بود، چرا که این گونه بازی ها در پایان فصل شرایط را تغییر می دهد. حال ما دو امتیاز بیشتر داریم، که به همین دلیل من بسیار خوشحالم و باعث شد که آنگونه به سرعت بدوم به طوریکه کسی نتواند من را دنبال کند، من نسبت به این اتفاق بسیار خوشحالم.

شواین اشتایگر تأکید می کند که یونایتد فرصت هایی داشت که برتری خود را پس از گل ممفیس دپای و مالکیت غالب خود در نیمه اول، پیش از اتفاقات دراماتیک دقایق پایانی که قرمزها سومین برد پیاپی را به دست آوردند، تثبیت کند.

ممفیس و جسی واقعاً خوب بازی کردند و ما نباید فراموش کنیم که آنها موقعیت هایی عالی در نیمه اول داشتند که می توانستند دومین گل را به ثمر برسانند که کار را راحت تر می کرد. اما ما از خود شخصیت بزرگی نشان دادیم و تا آخرین دقایق جنگیدیم.

با وجود هفت نفر غائب در ترکیب برای این بازی، شواین اشتایگر مسن ترین بازیکن در ترکیب اصلی بود. این بازیکن ۳۱ ساله از روحیه تیمی و موقعیت فعلی قرمزها خوشحال است. او اضافه کرد:

من همیشه از آن لذت می برم و من باید با این کنار بیایم که یکی از مسن ترین بازیکنان تیم هستم و تجربیات زیادی دارم اما باید بگویم که این تیم واقعاً خوب عمل می کند، همه برای هم تیمی های خود می جنگند تلاش می کنیم که هر هفته پیشرفت کنیم.

من چندین هفته پیش را به یاد دارم که پنج امتیاز عقب بودیم و اکنون در صدر جدول قرار داریم که بسیار حائز اهمیت است.

فکر می کنم که در تمام این فصل ما روحیه خوبی داشتیم. در هر بازی، ما می خواهیم که ببریم و برای همدیگر می جنگیم. بخصوص امروز، با وجود باد و زمین نامساعد، این امر آسان نبود. ما سعی کردیم که بازی کنیم و تسلیم نشویم. در پایان، ما لیاقت این را داشتیم که برنده شویم و ما خوشحال هستیم.

۰ Comments