جایگزین مسیر

باشگاه بارسلونا به دنبال فروش ساموئل اومتیتی و منچستر یونایتد یکی از گزینه ها

by | شهریور , ۱۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-بنا بر گزارش هایی که رسیده است منچستر یونایتد می تواند هنوز روی خرید ساموئل اومتیتی ستاره باشگاه بارسلونا حساب باز کند زیرا این باشگاه اسپانیایی به دنبال جذب یک مدافع جدید است.

این مدافع میانی و فرانسوی اوقات خوب و بدی را در اسپانیا پشت سر گذاشته است و به نظر می رسد آنها به این نتیجه رسیده اند که روابط خود را به پایان برسانند.

به نظر می رسد مصدومیت های پی در پی اومتیتی دلیل برای فروش وی باشد و سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان تحت تاثیر بازی های وی قرار نگرفته است.

سرمربی سابق باشگاه اورتون تصمیم گرفته است پس از آمدن به باشگاه بارسلونا تغییرات زیادی ایجاد کند و برای قوی تر شدن این باشگاه اسپانیایی دست به جا به جایی های زیادی بزند.

این مدافع ۲۶ ساله با این هدف که می تواند با جرارد پیکه زوج خوبی در قلب دفاع تشکیل دهند پا به لالیگا گذاشت اما آنطور که باید پیش نرفت.

به گزارش منچستر اونینگ نیوز و به نقل از کادنا سر , بارسلونا از حقوقی که به اومتیتی می پردازد راضی نیست و می خواهد با فروش وی این خرج را از بین ببرد و شیاطین سرخ یکی از تیم هایی است که قبلا به خرید وی علاقه مند بوده است.

همچنین قرارداد وی تا سال ۲۰۲۳ با باشگاه بارسلونا معتبر می باشد اما باشگاه بارسلونا می خواهد به هر نحوی وی را به فروش برساند.

با توجه به اینکه اوله گانر سولسشر اکنون سرمربی منچستر یونایتد است بعید است که روی خرید این بازیکن جساب باز کند حتی اگر این انتقال بدون هزینه باشد.

۰ Comments