جایگزین مسیر

باشگاه بایرن مونیخ مایل به بیرون کردن تونی کروس

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 

در طی چند ماه گذشته تونی کروس مورد آماج حملات رسانه های آلمان قرار گرفته است ، حملاتی که به نظر می رسد بایرن مونیخ مشوق آن بوده است. آن ها کروس را پول دوست خواندند. چند تن از مقامات رسمی بایرن مونیخ در مورد اینکه نباید حقوق های احمقانه پرداخت کرد و در مقابل ستاره تسلیم شد صحبت کرده اند و تاکید کردند که بایرن مونیخ باشگاهی نیست که مجبور به انجام این کار شود. این ها چیزهایی هستند که به هواداران فوتبال آلمان گفته شده است.

در انتهای ماه گذشته رئیس باشگاه بایرن مونیخ ، کارل هوفنر ، شرایط کروس را مشابه شرایط بالاکی که به چلسی رفت تشبیه کرد و گفت که پیشنهاد تمدید از او پس گرفته شد. نه تنها یکبار بلکه بارها باشگاه بایرن مونیخ کروس را اینگونه تهدید کرده است.

در بینابین این حوادث علاقه منچستریونایتد به کروس گزارش شد ، سپس رد شد و دوباره گزارش شد. هفته گذشته ما ادعایی را پوشش دادیم که از صحبت کردن تلقنی فن خال  با کروس خبر دادند که با توجه به رفتارهای بایرن مونیخ با کروس این مکالمه تلفنی می تواند یک عامل جلوبرنده این انتقال باشد. همچنین روزنامه اسپانیایی Sport در همان زمان گزارش داد که یک پیشنهاد 24 میلیون یورویی از جانب منچستریونایتد برای کروس فرستاده شده است.

روزنامه بیلد چندین بار تاکید کرده است که کروس حقوقی معادل 7 ، 8 میلیون یورو در سال می خواهد . هم اکنون او سالی 4.5 میلیون یورو دریافت می کند.

در ماه فبریه بود که این روزنامه آلمانی حقوق سالیانه بازیکنان بایرن مونیخ را فاش کرد:

ریبری و گوتزه 12 میلیون یورو

شوان اشتایگر و لام 10 میلیون یورو

مولر و تیاگو 8 میلیون یورو

نوئر و آلابا و روبن 7 میلیون یورو

مارتینز و بواتنگ 6 میلیون یورو

فن بویتن و رافینیا و مانژوکیچ 5 میلیون یورو

کروس و پیزارو 4.5 میلیون یورو

دانته و بداشتوبر 3.5 میلیون یورو

شکیری 2.5 میلیون یورو

بعد از آن چند تن از بازیکنان بایرن مونیخ قراردادشان با افزایش حقوق تمدید شده است ، با اینکه تاریخ اتمام قراردادشان بیشتر از کروسی است که خرداد سال آینده تمام می شود. لام و مولر آخرین افرادی هستند که قراردادشان تمدید خواهد شد و حتی کلودیو پیزارویی که به طور جالبی حقوقیس برابر کروس دریافت می کند از سوی بایرن دعوت به تمدید قراردادش شده است ! هیچ دلیل منطقی وجود ندارد که پافشاری بایرن مونیخ برای عدم پرداخت مبلغ مورد نظر کروس را توجیه کند. حقوق 4 میلیونی کروس حتی از ماریو گوتزه ای که فصل گذشته تاثیر کمتری برای بایرن داشته است ، کم تر است. چرا ارزش کروس نباید اندازه  عزیز دردونه پپ ، تیاگو باشد ؟ چرا لام ، روبن و مولر در خواست مبلغ بیشتر می کنند اما کروس نمی تواند ؟

به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود به جای اینکه کروس تمایل به خروج داشته باشد باشگاه بایرن بیشتر علاقه مند به بیرون راندن اوست ! شاید پپ دارد عقده هایش را خالی می کند !

۰ Comments