جایگزین مسیر

بانوان منچستر یونایتد ۳ – ۰ بانوان برایتون ; بردی آسان برای تیم بانوان

by | مهر , ۱۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد- دو تیم بانوان منچستر یونایتد و برایتون در ورزشگاه لی اسپورتس ویلج از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف همدیگر رفتند که منچستر یونایتد موفق شد دومین پیروزی خود در لیگ بانوان را به دست آورد.

در دقیقه ۹ این بازی مایا لی تیسر با خطایی که روی بازیکن منچستر یونایتد مرتکب شد باعث پنالتی برای این تیم قرمز پوش که اولین گل این بازی توسط الا تون هافبک هجومی منچستر یونایتد به ثبت رسید.

در دقیقه ۶۵ اولین تعویض کیسی استونی در منچستر یونایتد انجام شد و زننده گل اول بازی یعنی الا تون جای خود را به لوسی استانیفورث داد.

منچستر یونایتد بار دیگر در دقیقه ۶۹ توسط مهاجم خود آلسیا روسو گل زیبایی را روی پاس گل مری ارپس دروازه بان خود وارد چارچوب برایتون کرد.آلسیا روسو در دقیقه ۷۰ توسط کیسی از بازی خارج شده و جای خود را به توبین هیث بازیکن تازه خریداری شده منچستر یونایتد داد.

در دقیقه ۷۷ نیز یک بازیکن تازه وارد دیگر و آمریکایی باشگاه منچستر یونایتد یعنی کریستین پرس به جای کریستی هانسن به بازی آمد.همچنین لی گالتون نیز جای خود را به جین راس داد.کریستی پرس تنها با گذشت چند ثانیه پس از آمدنش به زمین مسابقه توسط داور کارت زرد دریافت کرد.

گل سوم منچستر یونایتد در وقت های اضافه ی نیمه دوم توسط بازیکن تازه وارد و مهاجم خود یعنی جین راس روی پس گل توبین هیث دیگر مهاجم تیم به ثبت رسید.

ترکیب منچستر یونایتد:

ترکیب برایتون:

ذخیره ها :

۰ Comments