جایگزین مسیر

بایرن در برابر یونایتد | نبردهای کلیدی

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

در این مقاله قصد داریم نگاهی بیاندازیم به نبردهای کلیدی که در بازی امشب منچستریونایتد برابر بایرمونیخ می توانیم مشاهده کنیم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در بازی رفت شاهد نبردهای جذابی همچون جدال بوتنر و روبین و جونز و ریبری بودیم. در این دیدار هم شاهد نبردهای جذاب دیگری خواهیم بود.

آرین روبن در برابر پاتریس اورا

آلکس بوتنر در غیاب اورا در بازی رفت عملکرد خوبی داشت, اما این دیدار, بازی است که به بازیکن باتجربه ای شما نیاز خواهید داشت. پس اورا احتمالا به ترکیب اصلی بازخواهد گشت. این بازیکن فرانسوی باید بهترین نمایش خود را ارائه کند تا بتوند مانع از درخشش روبن بشود. این بازیکن هلندی, بازیکن سرعتی و وینگر زیرکی است که می تواند حریف روبروی خود را با مانورها و حرکت انفجاری به داخل محوطه جریمه پشت سر بگذارد. او در بهترین فرم خود قرار دارد و سال گذشته گل  پیروزی بخش بایرن برابر دورتموند در فینال را به ثمر رساند.

جروم بواتنگ در برابر وین رونی

رونی به نظر می رسد پس از غلبه بر مصدومیت خود به ترکیب تیم بازگشته است. در شرایطی که رابین فان پرسی مصدوم شده است و خوان ماتا نمی تواند در این بازی به میدان برود, رونی در کانون توجهات خط حمله یونایتد قرار خواهد داشت. پپ پیش از بازی به تمجید از او پرداخته است و او را یکی از بهترین مهاجمانی که او تا به حال دیده است, خوانده است. در غیبت خوای مارتینز, گواردیولا برای مهار رونی چشم به بواتنگ دوخته است. این بازیکن آلمانی فصل بدی در منچسترسیتی داشت اما در بایرن به دوران اوج خود رسیده است و توانسته به طور مرتب در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

ماریو مانزوکیچ در برابر نمانیا ویدیچ

مانزوکیچ در بازی رفت روی نیمکت حضور داشت و گواردیولا توماس مولر را به او ترجیح داده بود. اما این بازیکن کروات در بازی امشب احتمالا بازی خواهد کرد. جایگاه مانزوکیچ با آمدن لواندوفسکی در خطر قرار دارد و او باید با درخشش در بازی امشب مربی تیم را تحت تاثیر قرار بدهد. اما در سوی دیگر ویدیچ در آخرین فصل خود با یونایتد قرار دارد و می خواهد با کسب یک جام از یونایتد جدا بشود. اما او اخیرا نشانه هایی از خود بروز داده است که ثابت می کند او از دوران اوج خود فاصله گرفته است. در بازی برابر لیورپول لویز سوارز و دنیل استوریچ به آسانی توانستند از این مدافع صرب عبور کنند تا لیورپول 3 بر 0 به پیروزی برسد.

[highlight]شما کدام نبردها را در بازی امشب جذاب می بینید؟[/highlight]

۰ Comments