جایگزین مسیر

بایرن مونیخ علاقه اش به گورتسکا را تایید کرد

by | دی , ۱۴ , ۱۳۹۶

بایرن مونیخ علاقه اش به گورتسکا را تایید کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که خواهان امضای قرارداد با لئون گورتسکا هافبک تیم شالکه هستند.

قرارداد گورتسکا در تابستان پایان میابد و او از تاریخ ۱ ژانویه آزاد است تا با تیم های دیگر بر سر انتقال رایگان مذاکره کند.منچستریونایتد و یوونتوس دیگر تیم های علاقه مند به جذب این بازیکن ۲۲ ساله هستند که تا کنون ۱۲ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است.شالکه خواهان ماندن این بازیکن در تیم است و قراردادی به او پیشنهاد داده که او را تبدیل به پر درآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه میکند.

سالی حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن اعلام کرده تیم باواریایی مایل به امضای قرارداد با این بازیکن است.انتظار میرود گورتسکا نقش بسیار مهمی برای تیم ملی آلمان در جام جهانی پیش رو ایفا کند.

حمیدزیچ در مورد این بازیکن گفته:

واضح است که لئون گورتسکا بازیکن بسیار خوبیست.او بازیکن شالکه است و ما به این تیم احترام میگذاریم اما او بازیکن تیم ملی آلمان است و ما باید بگوییم که به او علاقه داریم.

گفتنیست که مدیر برنامه های گورتسکا اخیرا خبرها مبنی بر توافق این بازیکن و بایرن مونیخ را به کلی تکذیب کرده و اعلام نموده این بازیکن هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نرسیده است.

۰ Comments