جایگزین مسیر

بدترین پیراهن های ورزشی سال 2012 | طرفداری

by | دی , ۹ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با نزدیک شدن به انتهای سال 2012 میلادی، با استفاده از اتفاقات و رویدادهای بسیار رخ داده در این سال می توان بهترین ها وبدترین های گوناگونی را انتخاب و معرفی کرد.

در این مقاله به گزارش Bleacher Report، بدترین پیراهن های ورزشی سال 2012 دنیا را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

1-سلتیک (پیراهن سوم)

سلتیک

با یکی از بدترین پیراهن های فصل گذشته شروع می کنیم که خوشبختانه به عنوان پیراهن سوم استفاده می شد. پیراهن راه راه زرد ومشکی سلتیک به هیچ عنوان زیبایی بصری نداشت و به نظر متعلق به سال های دور فوتبال اروپا بود.

 

2-المپیک مارسی (پیراهن سوم)

مارسی

 

پیراهن دیگری که باز هم به نظر به چند قرن گذشته بازمی گردد، پیراهن سوم المپیک مارسی فرانسه بود. پیراهن سوم این تیم مخلوط ناهمگونی از نارنجی، سیاه، سفید و آبی آسمانی بود.

 

3- اومیا آردیجا (پیراهن اول)

اومیا

 

به ژاپن می رویم، جایی که اومیا آردیجا در پیراهن های نارنجی روشنش در این کشور حضور دارد. هر زمانی که یک پیراهن شما را به اخم وامی دارد احتمالا نیاز به تغییر دارد!

 

4-لیورپول (پیراهن سوم)

لیورپول

 

همان طور که در این لیست پیش می رویم، بیشتر مشخص می شود که اکثر پیراهن های سوم مورد استفاده در باشگاه ها از طراحی جذاب برخوردار نیستند. لیورپول هم از این قاعده مستثنی نیست و به خاطر پیراهن سرمه ای که با سفید و نارنجی هم درهم آمیخته است، بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

5-هیرنوین (پیراهن اول)

هیرنیون

 

زنبق های آبی همیشه بخشی از پیراهن های هیرنوین بوده اند، اما به نظر این بار باید کمی بیشتر روی انتخاب رنگ آنها تامل می شده است. برای کسی که برای اولین بار چنین پیراهن هایی را می بیند، این زنبق های سرخ ممکن است به سان قلب، گل رز و یا حتی نشانه بیماری ای خطرناک باشد. مطمئنا این چیزی نیست که باشگاه هلندی در نظر داشته باشد.

 

6-آیاکس (پیراهن دوم)

آژاکس

 

باشگاه بعدی مورد نظر هم هلندی است که به نظر می رسد تنها به منظور حواس پرتی طرفداران و بازیکنان این تیم، دست به تغییرات پیراهن دوم خود زده است. هر زمانی که پیراهن باشگاهی بیش از حد از رنگ های روشن استفاده کرده است، هواداران نسبت به آن علاقه ای نشان نداده و خیلی زود آن را فراموش کرده اند.

 

7-کاردیف (پیراهن اول)

کاردیف

 

درست است، این پیراهنی معمولی و متداول به رنگ قرمز است، ولی اینجا کاردیف است و استفاده از چنین رنگ هایی سبب ورود این تیم به لیست می شود. برخلاف لقب آنها، پرندگان آبی، و همچنین پیوند دیرینه این باشگاه با پیراهن های آبی، تصمیم مالکان جدید مالزیایی این باشگاه به تغییر رنگ پیراهن اول این تیم به قرمز منجر شد.

 

8-یوونتوس (پیراهن سوم)

یوونتوس

 

یوونتوس از 2 فصل گذشته اقدام به استفاده از رنگ صورتی در پیراهن های خود کرده است، رنگی که علی رغم تلاش های مستمر ناپولی، هرگز با استقبال روبرو نشده است. خوشبختانه یوونتوس در این فصل این رنگ را از پیراهن دوم به سوم تغییر داد و امیدواریم در انتهای 2013 هم به کل آن را به فراموشی بسپارد.

 

9-منچستریونایتد (پیراهن اول)

منچستر یونایتد

 

اگر هر زمانی، پیراهن یک باشگاه به رومیزی شباهت اشته باشد، بی شک تولیدکنندگان آن در طراحی خود اشتباه کرده اند. برای اینکه جانب انصاف هم از دست نرود، باید اشاره کنیم که منچستر کار زیادی درقبال بهبود بصری پیراهن چند فصل اخیرش نمی توانسته انجام دهد، اما این پیراهن چهارخانه هم به هیچ وجه خوب به نظرنمی آید!

 

10-بارسلونا (پیراهن دوم)

بارسا

 

پیراهن های دوم بارسلونا همیشه از چند رنگ بهره گرفته است، اما مدل “غروب آفتاب” این فصل بلوگرانا به زیبایی پیراهن های سابق این تیم نیست. این پیراهن که از بالا به پایین از نارنجی به زرد تغییر می یابد، بی شک بدترین پیراهن استفاده شده در دنیا در سال 2012 خواهد ماند.

*با تشکر از رسانه طرفداری برای ترجمه این خبر*

۰ Comments