جایگزین مسیر

براون: مارسیال بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد بود

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – با این که اصلی ترین دلیل فرم بسیار خوب منچستریونایتد در نیم فصل دوم لیگ برتر درخشش برونو فرناندز بوده است ولی وز براون مدافع سابق شیاطین سرخ آنتونی مارسیال را بهترین بازیکن کل فصل میداند.

این مهاجم فرانسوی که به تازگی به تیم ملی فرانسه نیز دعوت شده، در فصلی که گذشت توانست در تمام مسابقات ۲۳ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و بهترین گلزن باشگاه بود، ولی عملکرد او زیر سایه درخشش برونو فرناندز که زمستان به منچستریونایتد پیوست، قرار گفت. این ملی پوش پرتغالی ۸ گل و ۷ پاس گل در ۱۴ بازی لیگ برتر به ثمر رساند. با این حال وز براون معتقد است چون درخشش مارسیال در کل فصل بوده است، پس در کسب عنوان بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد از برونو فرناندز لایق تر است.

این مدافع سابق یونایتد در مصاحبه خود گفت:

فکر میکنم او در این فصل پیشرفت کرد و من عاشق زمانی هستم که او لبخند میزند چون به این معنی است که در حال گلزنیست. ما باید بیشتر شاهد این لحظات باشیم.

اگر برونو زودتر به باشگاه آمده بود، انتخاب من قطعا او میبود. ولی من تصمیمم را عوض نمیکنم و نظرم بر روی مارسیال است.

مارسیال در کنار راشفورد و گرینوود اضلاع مثلث خط حمله منچستریونایتد را در فصل گذشته تشکیل دادند و روی هم ۶۰ گل به ثمر رساندند که نتیجه آن سوم شدن در لیگ برتر و رسیدن به نیمه نهایی لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی بود.

پس از شکست مقابل سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا این حس بوجود آمد که منچستریونایتد نیازمند این است که گزینه دیگری به خط حمله خود اضافه کند، که اولویت آنها جیدن سانچو میباشد.

براون در این مورد گفت:

ما بازیکنان هجومی جوان و هیجان انگیزی در اختیار داریم ولی سانچو میتواند لایه ای دیگر از کیک خط حمله باشد. او نیز هیجان انگیز و جوان است. میتواند گلزنی کند و گلساز خوبیست.

اگر باشگاه انتقال را نهایی کند عالی میشود. یونایتد همیشه میتواند تقویت شود. همچنین تقویت دفاع و هافبک، و این ایجاد رقابت در تمام پست ها باعث بهتر شدن تیم میشود.

۰ Comments