جایگزین مسیر

برایان رابسون: منچستریونایتد مربی باتجربه نیاز دارد

by | اردیبهشت , ۷ , ۱۳۹۳

برایان رابسون اسطوره شیاطین سرخ بر این باور است که باشگاه منچستریونایتد هدایت یونایتد را به طور دائمی به رایان گیگز نمی سپارد. پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – وینگر سابق تیم ملی ولز, پس از برکناری دیوید در روز سه شنبه, تا پایان فصل جاری هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفته است. اکنون برایان رابسون می گوید باشگاه منچستریونایتد رایان گیگز را به عنوان سرمربی شیاطین سرخ در فصل آینده انتخاب نخواهد کرد. هنگامی که از رابسون درباره احتمال اینکه رایان گیگز در آینده هدایت یونایتد را برعهده بگیرد, سوال شد, کاپیتان سابق شیاطین سرخ گفت:

او می تواند به این پست برسد, همه چیز به خود رایان بستگی دارد و اینکه او بتواند توانایی های خودش را به اثبات برساند. حقیقتش را بخواهید من رایان را در مقام سرمربی تیم نمی بینم و این پست مقوله متفاوتی محسوب می شود. پپ گورادیولا پس از پشت سرگذاشتن رده های مختلف در بارسلونا به این مرتبه رسید و سپسس فرصت هدایت بارسا را پیدا کرد و بسیار نیز موفق بود. رایان شخصیت محکمی دارد اما آیا او می تواند مربی خوبی باشد یا آیا او می تواند به نوعی رفتار کند که بالاتر از مربیان خوب دیگری قرار برگیرد, تنها زمان می تواند به این پرسش ها پاسخ دهد. من از موضع باشگاه درباره رایان اطلاعی ندارم اما فکر می کنم آنها به احتمال زیاد به دنبال مربی خواهند رفت که تجربه بیشتری داشته باشد, سابقه حضور در باشگاه های بزرگی را در کارنامه خود داشته باشد و به خوبی وظیفه خودش را در باشگاه های بزرگ انجام داده باشد.

رابسون یکی از اسطوره های شیاطین سرخ محسوب می شود. او سابقه پوشیدن پیراهن سرخ یونایتد را در بین سال های 1981 تا 1994 دارد و به همراه یونایتد دو بار قهرمان لیگ برتر و سه بار قهرمانی در جام حذفی انگلستان را دارد.

۰ Comments