جایگزین مسیر

برایتون ۲ – ۳ منچستریونایتد؛ اولین پیروزی فصل در روز پرکار وار و تیرک دروازه دخیا

by | مهر , ۵ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – اولین بازی هفته سوم لیگ برتر با پیروزی شیاطین سرخ در دقایقِ پایانی دیوانه‌وار همراه بود.

در این بازی پسران اوله گونار سولسشائر در بازی که شانس با آنها یار بود توانستد ۳ بر ۲ به پیروزی برسند و اولین ۳ امتیاز فصل را دشت کنند.

گلهای منچستریونایتد را هری مگوایر، مارکوس رشفورد و برونو فرناندز(پنالتی) به ثمر رساندند و برای تیم مهمان نیل موپای(پنالتی) و سولی مارچ موفق به گلزنی شدند.

گل اول بازی را نیل موپای در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. این پنالتی ناشی از خطای برونو فرناندز بر روی طارق لمپتی بود. منچستریونایتد از روی یک ضربه ایستگاه و با قطع توپ نمانیا متیچ و ضربه هری مگوایر توانست در دقیقه ۴۳ بازی را مساوی کند.

در دقیقه ۵۵ بازی و با پاس دیدنی برونو فرناندز مارکوس رشفورد در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با چند دریبل و ضربه‌ای که در راه وارد شدن به دروازه به لوییز دانک برخورد کرد، موفق شد بازی را ۲ بر ۱ کند.

فشار تیم برایتون برای زدن گل تساوی ادامه داشت و سر انجام توانستند با سانتر علیرضا جهانبخش و ضربه سر سولی مارچ بازی را در دقیقه ۹۵ مساوی کنند. اما این پایان کار این مسابقه هیجان انگیز نبود و شیاطین سرخ توانستند در دقایق آخر و از روی ضربه کرنر و با سر مگوایر که در راه دروازه به دست نیل موپای برخورد کرد صاحب یک ضربه پنالتی به کمک وار شوند و برونو فرناندز با ضربه‌ای دیدنی گل سوم و پیروزی بخش پسران سولسشائر را به ثمر رساند.

در این بازی پسران گراهام پاتر ۵ بار تیرک دروازه داوید دخیا را لرزاندند و بسیار بدشانس بودند. از طرفی کمک داور ویدیویی نیز روز پر کاری را داشت. ۲ گل منچستریونایتد را رد کرد، یک پنالتی در دقیقه ۱۰۰ به نفع آن ها گرفت و پنالتی دقیقه ۴۷ برای برایتون را نیز مردود اعلام کرد.

۰ Comments