جایگزین مسیر

برترین تیم تاریخ منچستریونایتد به انتخاب کاربران

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

سایت پیپل پرسون در صفحه رسمی خود سایت های اشتراک جمعی, هفته گذشته درباره برترین تیم تاریخ منچستریونایتد رای گیری انجام داده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در عرض 7 روز, 15 هزار رای جمع آوری شد و تیم برتر یونایتد کامل شد. البته حضور برخی بازیکن ها در لیست و عدم حضور عده ای دیگر جنجال برانگیز بود.

پیتر اشمایکل در کمال تعجب پشت سر ادوین فان درسار بر روی نیمکت ذخیره ها نشست و همچنین جرج بست نیز پشت سر وین رونی قرار گرفت. حتی جایی نیز برای رود فان نیستلروی در ترکیب اصلی وجود نداشت.

واضح است که شما می توانید چندین تیم برتر منچستریونایتد را انتخاب کنید و همه آنها مطمئنا فوق العاده خواهند بود, اما این تیم نیز انتخاب کاربران سایت پیپل پرسون بوده است و واضح است که بیشتر رای دهندگان چون از نسل های جوان بوده اند بیشتر نام هایی که در این تیم برتر دیده می شود از ستارگان اخیر تیم های منچستریونایتد می باشند.

در درون دروازه ادوین فان در سار, مدافع راست گری نویل, مدافعان وسط نمانیا ویدیچ و یاپ استام, مدافع چپ دنیس اروین, هافبک راست کریستیانو رونالدو, دو هافبک مرکزی تیم پل اسکولز و روی کین, هافبک چپ رایان گیگز و مهاجمان تیم اریک کانتونا و وین رونی

 

[highlight]نظر شما درباره این تیم چیست؟[/highlight]

۰ Comments