جایگزین مسیر

برخی منابع خبر از ایجاد مشکل بین پوگبا و مورینیو میدهند

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۶

برخی منابع خبر از ایجاد مشکل بین پوگبا و مورینیو میدهند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – به نظر میرسد چیزی که طرفداران منچستریونایتد از آن هراس داشتند در حال رخ دادن است و پوگبا و مورینیو با یکدیگر به مشکل خورده اند.پل پوگبا در بازی های اخیر عملکرد مناسبی از خود نشان نداده و تقریبا تمامی کارشناسان و حتی هواداران شیاطین سرخ معتقدند مورینیو در حال نابود کردن استعدادهای این ستاره ی گرانقیمت فرانسویست.

نکته ای که کمی نگران کننده به نظر میرسد این است که حتی در عکس هایی که از تمرین تیم توسط وبسایت رسمی باشگاه منتشر گردید،اثری از پوگبا دیده نمیشود.امروز هم تعدادی از رسانه های انگلیسی گزارش دادند پوگبا با مورینیو در مورد سبک بازی تیم صحبت کرده و نارضایتی خود را اعلام نموده است.این منابع خبری مدعی شده اند پل از مورینیو خواسته او را در سمت چپ خط میانی سه نفره بازی دهد تا وظایف دفاعی کمتری بر عهده داشته باشد.

با حضور هافبک های بسیار خوبی بر روی نیمکت همانند آندر هررا،مایکل کریک و حتی مک تومینای جوان،به نظر میرسد منچستریونایتد برای اجرای سیستم خط میانی سه نفره هیچ مشکلی نداشته باشد اما آقای خاص به هیچ وجه تا به حال به این موضوع به طور جدی فکر نکرده است.

بسیاری از طرفداران یونایتد معتقد هستند علی رغم برخی تصمیمات عجیب در چینش ترکیب تیم،ژوزه مناسب ترین فرد برای هدایت یونایتد میباشد،اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت میباشد این است که مورینیو در تیم های پیشین خود نیز با ستارگانی نظیر کاسیاس،راموس،رونالدو و هازارد به مشکل خورده و هواداران یونایتد اصلا دوست ندارند این داستان در مورد پاسور فوق العاده ی تیمشان نیز تکرار گردد.

در نهایت آرزو میکنیم مورینیو بتواند اوضاع را مدیریت کرده و شرایط خوبی را در ترکیب تیم به وجود بیاورد چرا که با این ترکیب قدرتمند از بازیکنان،میتوان به ارائه ی بازی های جذاب در لیگ قهرمانان اروپا بسیار امیدوار بود.

مثل همیشه نظرات خود را با ما در میان بگذارید…

۰ Comments