جایگزین مسیر

بررسی دلایل جدایی دنی ولبک به صورت مختصر

by | آذر , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دنی ولبک یونایتد را دوست داشت و طرفداران نیز او را دوست داشتند تا زمانی که او با قراردادی 16 میلیونی راهی آرسنال رقیب قدیمی یونایتد شد . گزارش ها حاکی از آن است که لوئیز ونخال به ولبک گفته بود که او انتخاب پنجم او بعد از ورود فالکائو است ، و او حتی بعد از جیمز ویلسون 18 ساله قرار دارد و به همین دلیل ولبک خواستار ترک یونایتد شد .

رفتن ولبک برای هواداران بسیار ناراحت کننده بود . او بازیکنی بود که می توانست در چند پست بازی کند و گل های مهم زیادی برای آنها زده بوذ . مانند گلش در برنابئو ، شلیکش در اتحاد و همیشه یک برنده با یونایتد درامارات بود .

ولبک درحال حاضر 24 سال دارد و راه زیادی در پیش دارد و او میتواند به یک ستاره برای تیم ملی و باشگاهش شود.

اما چرا ونخال به راحتی به او اجازه ی خروج از باشگاه را داد؟

فالکائو که تا به حال مصدوم بوده است و بازی های زیادی را ازدست داده است و وین رونی درنقش هافبک ایفای نقش می کند و رابین ون پرسی دیگر آن بازیکن گذشته نیست و او دیگرشور و شوق گذشته را ندارد . از این رو هواداران یونایتد معتقدند که ولبک می توانست دراین فصل به یونایتد کمک کند و تأثیرگذار ظاهر شود.

ولبک در یونایتد به ندرت در پست تخصصی خود به بازی گرفته شد و او به جایی رفت که در پست تخصصی خود بازی کند و آینده ی حرفه ای خود را بهتر رقم بزند.

هواداران یونایتد به این افتخار می کنند که آن ها با استعداد های خود توانسته اند کار های فراوانی انجام دهند و بسیاری بر این باورند که یونایتد اصل خود را گم کرده است . آیا واقعا این چنین است؟ به هیچ وجه. هواداران باید درک کنند که رفتن ولبک به سود هر دو طرف بود . احساسات را باید کنار گذاشت . از ولبک در یونایتد درست استفاده نمی شد و رفتن او هم به خود کمک کرد و هم باعث پیدایش استعداد هایی مانندجیمز ویلسون شد.

نظر شما در این باره چیست ؟

۰ Comments