جایگزین مسیر

بررسی پیش بازی سایت باشگاه:براگا

by | آبان , ۲ , ۱۳۹۱

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir


 

تاریخ،زمان مسابقه و نحوه پوشش

  شروع مسابقه سه شنبه 23 اکتبر 19:45  BST ,  ساعت 22:15 به وقت تهران.میتوانید بازی را بطور زنده از شبکه ITV1 یا گزارش زنده متنی و رادیویی را از سایت ManUtd.com دنبال کنید.

 

فرم دو تیم چگونه است؟

با دو برد از دو مسابقه در گروه H ،منچستر یونایتد امیدوار است تا قدمی دیگر را با برد مقابل  تیم براگا در الدترافورد به سمت مرحله حذفی رقابتهای جام قهرمانان بردارد.شیاطین سرخ هرگز مسابقه داخل خانه را به حریفان پرتغالی واگذار نکرده و در این فصل در این رقابتها شاید بخاطر خروج زود هنگام در فصل گذشته با ذهنیتی قویتر حرفه ای و حساب شده کار کرده است.اما،حریف روز سه شنبه در سفرهایش در اروپا درای رکورد هفت مسابقه بدون شکست میباشد.براگا همچنین در پنج مسابقه برابر حریفان انگلیسی شکست نخورده،که تساوی اخیر برابر لیورپول و  پیروزی خفیف مقابل بیرمنگهام سیتی شامل ان بوده است.

 

کی هست و کی نیست؟

اشلی یانگ به تمرینات تیم اصلی در کارینگتون بازگشته و میتواند به انتظار طولانی مدتش برای بازگشت در شب سه شنبه پایان دهد،بعد از اینکه بطور نزدیک پیروزی و بازی مقابل استوک را از دست داد.حضور کریس اسمالینگ مشکوک است و  با پیوستن به صف مصدومین تیم فیل جونز و نمانیا ویدیچ هنوز در دسترس نیست .برای براگا،روبن مییکائل و روبن اموریم برای جایگاهی برای پشتیبانی از مهاجمشان ادر رقابت خواهند کرد اما هلدر باربوسا ومارسیو موسورو ممکن است به انها که ترجیح داده شوند.

 

ملاقات گذشته دو تیم

یونایتد و براگا هرگز در مسابقه ای رقابتی برابر یکدیگر قرار نگرفته اند-اما شیاطین سرخ  سابقه و پیشینه درخشانی را مقابل حریفن پرتغالی دارد،که معروفترینش شکست بنفیکا در فینال جام اروپا در سال 1968 در ومبلی میباشد.

 

آیا میدانستید…

از مرحله گروهی تا فینال،برد اخیر 2-1 مقابل کلوژ در رمانی صدمین بازی یونایتد در رقابتهای جام قهرمانان بود.همچنین،رایان گیگز با رکورد گلزنی در 16 فصل مختلف و مسن ترین گلزن این رقابتها در سن 37 سال و 289 روز میباشد.

 

سرمربی تیم مقابل

خوزه پسیرو فردی بسرعت محبوب بین طرفداران براگا بود بعد اینکه حضور این تیم را در مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در طی اولین فصلش بعنوان مربی مسجل کرد، با ثبت پیروزی برابر اودینزه در ماه اگوست در در ضربات پنالتی  و بازی مهیج در دور play-off  این رقابتها.مربی قبلی اسپورتینگ که زمانی دستیار مربی یونایتد کارلوس کوئرش در رئال مادرید بود،قبلاً در کشورهای عربستان سعودی،یونان و رومانی کار کرده،اما معروفترینش که نام او را بر سر زبان ها انداخت پست مربیگری در لیگ CD Nacional بوده،جایی که او باشگاه Madeira  را از دسته سوم به لیگ پرتغال تنها در سه فصل کشاند.

 

ستاره بازی

مهاجم پرتغالی ادر  تهدیدی مشهود برای گلزنیست،که از قبل در این فصل چهار گل را در لیگ بثمر رسانده ،اما  سازنده ارشد براگا بدون شک الن است.وینگر راستی حیله گر با ارسال های پایانی لذیذ و لذت بخش. این بازیکن و کاپیتان هفت پاس گل را در رقابتهای خانگی در فصل پیش  داده و  ابتکارش هم اکنون بیشتر از قبل برای تیمش  با اهمیت است چرا که گلزن برترشان لیما در روز اخر فصل نقل و انتقالات از تیمشان جدا شد.

 

نقل قول ها

“براگا تیم خوبی است.باید به انها بخاطر رسیدن به این مرحله برای شروع کار احترام بگذارید.در هیچ لیگی اسان نیست که کل فصل را نزدیک به صدر  جدول سر کرد.باید به انها احترام بگذارید. انها در سطح و استانداردی معین خواهند بود و ما باید خود را با ان تطبیق دهیم.”-مایکل کریک

 

حاشیه

پیروزی برای یونایتد انها را به امتیاز 9 در صدر گروه  خواهد برد،شش امتیاز بالاتر از براگا با تنها سه بازی تا پایان،که به سر الکس فرگوسن اجازه میدهد تا  برای بازیهای باقیمانده  سیستم چرخشی را برای تیمش در نظر بگیرد. اما،مربی تیم بدلیل اتفاقات فجیع فصل گذشته هوشیار و محتاط خواهد بود، هنگامی که یک تساوی 2-2 داخل خانه با حریف پرتغالی دیگر یعنی بنفیکا در خروجی زود هنگام نقش داشت.

 

داور بازی

داوری بین المللی از سال 2009،Milorad Mažić  سریعاً به سطح بالای اروپایی پیشرفت کرد،برای مدتی طولانی بعنوان یکی از  بهترین داوران صربستان خود را تصدیق کرده است.این داور 39 ساله قبلاً برای هیچیک از دو تیم سوت نزده و  تنها اولین قضاوتش در رقابتهای play-off  لیگ قهرمانان در دیدار اخیر بین دو تیم AEL Limassol FC و RSC Anderlecht بوده است.

 

۰ Comments