جایگزین مسیر

بررسی پیش بازی سایت باشگاه:چلسی و یونایتد

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۱

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بررسی پیش از بازی از نگاه سایت باشگاه

ترجمۀ اختصاصی manchester-united.ir


 

تاریخ،زمان مسابقه و نحوه پوشش

شروع بازی یکشنبه 28 اکتبر  GMT16 ، ساعت 18:30  به وقت تهران.میتوانید بازی را بطور زنده از شبکه Sky Sports  یا گزارش زنده متنی و رادیویی را از ManUtd.com دنبال کنید.

 

آمار دو تیم پیش از بازی:

منچستر یونایتد امیدوار است که فاصله خود را به یک امتیازی تیم صدر نشین رقابتهای لیگ برتر یعنی چلسی با پیروزی در لندن غربی در روز یکشنبه برساند. شیاطین سرخ در پی جبران و پیروزی در بازیهای عقب افتاده برابر تیمهای استوک سیتی و براگا،با روحیه ای خوب به جنوب سفر میکند اما ممکن است از پیشینه و  سابقه ضعیف در استمفورد بریج  اگاه و محتاط باشد-جایی که مردان سر الکس فرگوسن از سال 2002 هیچ بازیی را در لیگ در انجا نبرده اند.ابی ها به بهتر کردن شروع  گیرای خود در رقابتهای بومی امیدوار خواهند بود که موفق به کسب 22 امتیاز از 24 امتیاز ممکن تا به اینجای کار شده اند.مردان روبرتو دی متئو همچنین رکوردار مستحکمترین خط دفاعی در سطحی عالی با دریافت فقط شش گل هستند.

 

حاضرین و غایبین :

شینجی کاگاوا برای مدت سه تا چهار هفته با مشکل مصدومیت زانویی که حین بازی روز سه شنبه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دچارش شد از میادین دور خواهد بود و  متعاقباً در دسترس نخواهد بود.مربی تیم همچنین بدون دروازبان تیم اندرس لینده گارد،بعلاوه مدافعین تیم کریس اسمالینگ ،فیل جونز و نمانیا ویدیچ میباشد.خاویر هرناندز ممکن است جایگاهش از ابتدا در ترکیب تیم را بعد از زدن دو گل در بازی بین هفته مقابل براگا حفظ کند.در همین حال ریو فردیناند و پاتریس اورا هم باید به ترکیب بازگردند.چلسی هم بدون جان تری محروم میباشد و  حضور فرانک لمپارد هم در حاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ملاقات گذشته دو تیم

یونایتد کار خارق العاده ای را در استمفورد بریج انجام داد و در بازی که سه گل عقب بود موفق به ثبت تساوی 3-3 در  استمفورد بریج در ماه فوریه گذشته شد. یک گل به خودی از سوی جانی اوانز،و بسرعت بعد از ان گلهایی توسط خوان ماتا و داوید لوئیز به چلسی برتری متقاعد کننده ای داد قبل از اینکه دو پنالتی از سوی وین رونی و ضربه سر دیرهنگام چیچاریتو نتیجه  ای  هیجان انگیز و مهیج را در لندن غربی  تثبیت کند.

 

آیا میدانستید

سفر یونایتد به استمفورد بریج اولین سفر از دو سفریست که دومین ان بازی دور چهارم رقابتهای Capital One Cup که چهارشنبه آینده 31 اکتبر برگزار می شود است.دیدار یکشنبه با ابی ها همچنین اولین بازی از شش بازی خارج از خانه  آینده تنها و فقط در هفت دیدار است.

 

سرمربی تیم مقابل

در پی اخراج اندره ویاش بواش در ماه مارچ گذشته،چلسی وضعیت نابسامان خود را با به روی کار اوردن و انتصاب افسانه باشگاه چلسی روبرتو دی متئو  بعنوان مربی موقت با ثبات تر کرد.این مربی ایتالیایی شروع خیلی خوب و قابل توجه ای داشت  و خیلی اهسته و با ارامش کارش را به سوی پیروزی در دو رقابت FA Cup  و فینال Champions League   انجام داد که منجر به منتصب شدنش بعنوان مربی تمام وقت در تابستان شد.از ان موقع، این مربی ایتالیایی تیم قهرمان کنونی رقابتهای اروپایی را متحول کرده و  انرژی تازه ای را در تیم اتخاذ کرده و به خط حمله تیم روحیه هجومی روان و تحرک بیشتری تزریق کرده است-حرکت و اقدام جسورانه ای با کمک دو خرید  بزرگ این تیم یعنی ادن هازارد و امبوابا اسکار.

 

ستارۀ بازی

خوان ماتا،انتخاب طرفداران چلسی بعنوان بازیکن فصل 12/2011،یک سوم از خط هافبک روان و  متغیر در کنار مبتکرین ریز نقش و کوتاه قد تیم هازارد و اسکار میباشد.عهده دار برای خلق موقعیت،این اسپانیایی  نیروی هجومی فوق العاده ای برای ابی ها بحساب می آید، دائماً با نگرشی برای استفاده از پای چپش از سمت راست خودش را به محوطه جریمه میرساند.ماتا میگوید:”بازی کردن با اسکار و هازارد را دوست دارم چرا که انها شبیه من هستند.ما یکدیگر را خیلی خوب درک میکنیم اما میتوانیم پیشرفت کنیم.”

 

نقل قولها

“”فکر میکنم که مربی در چرخش تیم  در طول این سالها خوب بوده.او همیشه بنظر  درست و بجا از این سیستم را بکار میگیرد. در حالیکه چلسی همیشه بنظر با تیمی پر قدرت در اکثر بازیها ضاهر میشود بنا بر این این ممکن است که به ما  اندکی برتری برای رفتن به این مسابقه بدهد”-جانی اوانز.

 

حاشیه

ریو فردیناند با اشلی کول برای اولین بار از زمانی که این بازیکن در حمایت از همتیمیش جان تری (که  در فصل گذشته بعنوان فردی که به برادرش انتون فردیناند توهین کرده بود شناخته شد) شهادت داد مواجه می شود.در روز پنج شنبه، Mirror ادعا کرده که ریو با هر دو بازیکن کول و تری دست خواهد داد.

 

داور بازی

مارک کلاتنبرگ این دیدار را قضاوت خواهد کرد،تقریباً یک سال از روزی که این داور اهل Tyne & Wear (بخشی در شمال شرقی انگلیس) اخرین  بازی یونایتد برابر سیتی که با نتیجه 6-1 شکست خوردند را قضاوت کرد می گذرد.این فصل،کلاتنبرگ 24 کارت زرد و دو کارت قرمز را تنها در شش مسابقه از جیب خود بیرون اورده.

 

کلیپ بازی های چند سال اخیر دو تیم از سایت باشگاه(اخر این کلیپ این سؤال پرسیده شده:آیا یونایتد میتواند به انتظار 10 ساله اش برای پیروزی در بریج پایان دهد؟)

 

 

۰ Comments