جایگزین مسیر

بزرگان یونایتد مخالف مورینیو، هواداران مخالف گیگز

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۴

بزرگان یونایتد مخالف مورینیو، هواداران مخالف گیگز

پایگاه هواداران منچستریونایتد به نظر میرسد بر اساس نظرسنجی های مهمی که در فضای مجازی برای انتخاب جایگزین لوییس فن خال انجام گرفته است اکثر هواداران یونایتد به اسطوره ی خود برای تصاحب این پست اعتماد ندارند.

سایت تلگراف یک نظرسنجی بین گیگز و مورینیو برگزار کرد که ۷۷,۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند و فقط ۲۱ درصد از افراد به گیگز بعنوان جانشین فن خال رای دادند. نظرسنجی مشابه دیگری در سایت منچستر اونینگ نیوز صورت گرفت که در آنجا هم کفه ی ترازو با نتیجه ۲۸ درصد به ۷۲ درصد به سمت مورینیو سنگینی میکرد. اما در فروم معروف هواداران منچستریونایتد یعنی red cafe اوضاع برای وینگر سابق یونایتد تیره تر هم بود و او تنها ۸ درصد از آرای نظرسنجی را به خود اختصاص داد!

پایگاه هواداران منچستریونایتد - بزرگان یونایتد مخالف مورینیو، هواداران مخالف گیگز - رایان گیگز

فن خال پیش تر در خصوص نقش رایان گیگز در کادر فنی گفته بود :

گیگز بر اساس تصاویری که مارسل بوت و پاول برند (اعضای کادر فنی فن خال) از آنالیز بازی حریفان در اختیارش میگذارند یک سخنرانی را برای بازیکنان آماده میکند. سپس ما بر اساس آنالیزها روش بازی مان را انتخاب میکنیم و با اعضای کادر فنی در مورد آن بحث میکنیم. در روز بعد باید این روش بازی را برای بازیکنان توضیح دهیم که گیگز این کار را طی یک جلسه ی دیگر با بازیکنان انجام میدهد. سپس به جلسه تمرین میرویم که ترکیب ۱۱ نفر اصلی تیم با ۱۱ نفر دیگر مسابقه میدهند رایان گیگز وظیفه مربیگری و آنالیز بازی تیم ۱۱ نفر مقابل را برعهده دارد.

اینگونه توضیحات باعث میشود تا رایان گیگز نتواند نقش خود را بطور کامل در نتایج ضعیف فن خال انکار کند. هرچند حضور گیگز کنار زمین برای ارائه ی دستورات فنی در مقابل خونسردی و عدم تحرک فن خال یک حسن بزرگ محسوب میشود اما این کافی نیست و هواداران یونایتد را راضی نمیکند. بنظر میرسد آنها در حال حاضر گیگز را بخشی از مشکل میدانند ، تا بخشی از راه حل!

اما از سویی دیگر گزارش ها حاکی از آن است که مثلث بزرگان یونایتد یعنی سرالکس فرگوسن، سر بابی چارلتون و دیوید گیل مخالف حضور ژوزه مورینیو بعنوان جانشین فن خال بر روی نیمکت شیاطین سرخ هستند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد - بزرگان یونایتد مخالف مورینیو، هواداران مخالف گیگز - سر الکس فرگوسن و سر بابی چارلتون

خبرنگار معروف منچستر اونینگ نیوز “ساموئل لاکهرست” در گفتگویی که با BBC Radio Five Live داشت مدعی شد این سه نفر از رایان گیگز حمایت میکنند:

به نظر میرسد سربابی چارلتون، سر الکس فرگوسن و دیوید گیل نمیخواهند که ژوزه مورینیو سرمربی بعدی منچستریونایتد باشد. هنوز حمایت شدیدی از سوی آنها پشت رایان گیگز وجود دارد که بسیاری از هواداران یونایتد آنرا نمی پذیرند.

Ψ

۰ Comments