جایگزین مسیر

بعد از هزینه ی ۶۵۰ میلیون پوندی،لینگارد بهترین بازیکن باشگاه

by | دی , ۲۰ , ۱۳۹۶

بعد از هزینه ی ۶۵۰ میلیون پوندی،لینگارد بهترین بازیکن باشگاه

پایگاه هواداران منچستریونایتد – بازیکن جوان منچستریونایتد که محصول آکادمی همین باشگاه هم هست،در بازی های اخیر توانسته ستاره ی بی چون و چرای تیمش باشد.

در بیشتر باشگاه ها،بازیکنی که سه گل بسیار حساس برای تیمش در ورزشگاه ومبلی به ثمر برساند،على الخصوص گل فوق العاده ای که موجب قهرمانی در FA cup شود،به عنوان اسطوره ی باشگاه لقب میگیرد.در حالی که برای جسی لینگارد اوضاع نه تنها اینگونه نبود،بلکه او باید برای قرار گیری در ترکیب اصلی تیمش بسیار تلاش میکرد.

در بسیاری از بازیها جسی لینگارد باعث موفقیت تیمش گردیده است.هواداران باشگاه دوست دارند بازیکنان آکادمی به تیم اصلی راه یابند و در آن بدرخشند.جسی لینگارد بازیکنیست که از هفت سالگی در باشگاه منچستریونایتد حضور داشته و توانسته به تیم اصلی باشگاه و نیز تیم ملی راه یابد.او در ده بازی آخرش در تیم مورینیو به عنوان بازیکن شماره ی ۱۰،هشت گل به ثمر رسانده است.

این بهترین زمان ممکن برای اوج گیری این بازیکن بود زیرا پس از افت فاحش هنریک میخیتاریان،نگرانی های زیادی برای مورینیو در مورد پیدا کردن بازیکنی خلاق در پست شماره ۱۰ بوجود آمد.مورینیو برای تقویت تیمش ۶۴۸ میلیون پوند هزینه کرده بود اما نتیجه ی مطلوبی را از این هزینه کسب نکرده بود.او دقیقا در زمانی به کمک یونایتد آمد که پل پوگبا به دلیل افت آندر هررا مجبور بود کمی عقب تر بازی کند و میخیتاریان نیز از فرم ابتدای فصلش بسیار فاصله گرفته بود.

پس از این بازی های درخشان،مورینیو هم لب به تحسین لینگارد گشود که این تحسین هم در نوع خود جالب توجه است.او نه تنها در امر گلزنی موفق عمل کرده بلکه به عنوان یک بازیکن شماره ی ۱۰ دوندگی بی امانی در زمین مسابقه دارد و این دقیقا نکته ایست که منچستریونایتد در چند فصل اخیر به شدت از آن رنج برده است؛یعنی خلا یک بازیکن شماره ۱۰ که بسیار پویا بوده و بتواند برای مهاجم تیم به خوبی فضا سازی کند.پل پوگبا هرگاه که آماده بوده،تاثیر بسیار زیادی بر بازی منچستریونایتد گذاشته اما عملکرد لینگارد در بازی های اخیر حتی از او هم موثر تر بوده و توانسته خود را به عنوان مرد شماره یک شیاطین سرخ معرفی نماید.پس از انتشار کلیپ های رقصیدن لینگارد و پوگبا در شبکه های مجازی،حالا این دو در روز های سرد زمستان در حال نشان دادن این واقعیت هستند که در زمین بازی هم میتوانند در کنار هم بدرخشند.

این بازیکن آکادمی منچستریونایتد،با گل هایی که در بازی های اخیر و در زمانهای انتهایی بازی به ثمر رسانده باعث شده تا فصل نه چندان خوب یونایتد،به یک فصل مصیبت بار تبدیل نگردد.

درست است که او هنوز کاملا خود را اثبات نکرده و به درخشش در بازی های بیشتری نیاز دارد اما هواداران منچستریونایتد باید کاملا از اون حمایت کنند و به دید خوش بینی به این بازیکن بسیار مستعد نگاه کنند زیرا او در حال حاضر ستاره ی بی چون و چرای منچستریونایتد است.

لازم به ذکر است لینگارد در رده بندی اسکای اسپورتس که هر پنج بازی یک بار انجام میگیرد در صدر بازیکنان لیگ جزیره ایستاد.کارشناسان اسکای اسپورتس پارامترهای زیادی را در رده بندی در نظر میگیرند و لینگارد توانسته بالاتر از دی بروین،هری کین و سایر ستاره های جزیره،در صدر قرار بگیرد.

این که ژوزه مورینیو هنوز در بازار نقل و انتقالات ژانویه به دنبال هیچ بازیکن شماره ۱۰ ای نرفته پیغام بسیار خوبی برای لینگارد است.او بدون شک به بخش مهمی از برنامه های مورینیو تبدیل گشته است.

در منچستریونایتد بیش از هر باشگاه دیگری به بازیکنانی که از خود شهر منچستر آمده اند بها داده میشود و لینگارد با تلاش بسیار زیادی که در تمرینات انجام میدهد توانسته توانایی های خودش را به همه ثابت کرده و در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار بگیرد.

۰ Comments