جایگزین مسیر

بکهام : نام وین رونی باعث ترس حریفان خواهد شد

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

کاپیتان سابق انگلیس و اسطوره ی منچستریونایتد، دیوید بکهام، درباره ی تأثیری که نامِ وین رونی روی رقیبان انگلیس در جام جهانی وقتی که می بینند او در ترکیب روبرویشان خواهد بود، صحبت هایی کرده که در روزنامه های بریتانیا منتشر شده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بکهام صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد :

” وقتی تیم های رقیب اسم وین رونی را در ترکیب انگلیس می بینند، همیشه باعث ترسشان می شود. من همیشه از “وازا” حمایت خواهم کرد، چون او یک استعداد عالی و یک بازیکن بزرگ برای انگلیس است.”

بکهام یک سال پیش از اینکه رونی به یونایتد بیاید تیم را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، اما آن ها در کنار هم برای کشورشان به قدری بازی کرده اند که بکهام به خوبی از استعداد رونی آگاهی داشته باشد.

در ادامه ی صحبت درباره ی رونی ( یا به قول بکس که این بازیکن 28 ساله را “وازا” خطاب می کند)، بکهام در مورد عملکرد اخیر او برای سه شیرها اینطور گفته است:

” همه چیز بستگی به اعتماد به نفس مهاجمان دارد، اما وازا همیشه بیشتر از یک گلزن بوده است.

او یک گلزن است، اما برای تیم سخت تلاش می کند و این چیزی ست که در مورد بازی وین همیشه وجود داشته است. اگر گل نزند، یا پاس گل می دهد یا برای تیم موقعیت ایجاد می کند. او به همان خوبی که گل می زند خلاق هم هست.”

صحبت های بکهام دور از واقعیت نیست، اما واضح است که به منظور رعایت جایگاه واعتبار رونی این جملات را به کار برده است، چراکه رونی در نمایش های اخیرش برای انگلیس کم فروغ بوده است. مهاجم من یونایتد در تلاش است تا نقشش را در تیم بیابد و به نظر نمی رسد بداند که در ترکیب انگلیس در کجا بهتر است یا چطور از استعدادش برای بیشترین بازدهی در تیم هاجسون استفاده کند.

باقی صحبت های بکهام پیرو صحبت های هم تیمی سابقش در یونایتد و انگلیس، پل اسکولز، است که در مورد رونی گفته بود زمان در اوج بودن او گذشته است. بکهام اینطور پاسخ داد :

” اسکولزی به خوبی وین را می شناسد و بیشتر از من در کنار او بوده است. هرکسی حق دارد نظر شخصی اش را داشته باشد. اما من فکر می کنم وقتی تیم در فصل پیش ضعیف کار می کرد، وین برای یونایتد مثل یک نور درخشان بود. “

Beckham1

بکهام، به درستی دوستش را برای اینکه فرم خوبش را در آمریکای جنوبی ارائه دهد حمایت کرده است. با توجه به اینکه رونی در جام جهانی 2018، 32 ساله خواهد بود بنابراین این تورنمنت شانس بزرگی برای او خواهد بود تا پیش از آنکه به تشخیص پل اسکولز مهر تأیید زده شود، بدرخشد.

[highlight]آیا رونی یک چهره ی کلیدی برای انگلیس در برزیل خواهد بود؟ و آیا او می تواند آن ها را به موفقیت برساند؟[/highlight]

۰ Comments