جایگزین مسیر

بلیند: ممفیس برای یونایتد ساخته شده است

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

دالی بلیند معتقد است که اراده و اعتماد به نفس ممفیس در داخل زمین او را به یکی از بازیکنانی تبدیل میکند که برای یونایتد ساخته شده است,

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

ممفیس تابستان امسال به عنوان اولین خرید شیاطین سرخ به تیم اضافه شد وی قبل تر اسم خودش را به عنوان یکی از با استعدادترین جوانان جهان بر سر زبان ها انداخته بود. وی توانسته بود تا با بازی های فوق العاده ی خودش در پی اس وی آیندهوون دل هواداران تیم را به دست بیاورد و این تیم را در راه قهرمانی در لیگ هلند همراهی کند.

بدون شک شما بازی منچستریونایتد و درخشش شماره ی ۷ شیاطین سرخ در پلی آف لیگ قهرمانان را مشاهده کرده اید و دیدید که ممفیس چطور با دو گل و پاس گل خودش یونایتد را در این بازی به پیروزی رساند. ممفیس توانست در اولین بازی اروپایی خودش با شیاطین سرخ عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خودش کند. بلیند برای اولین بار ممفیس را در سال ۲۰۱۳ در تیم ملی هلند ملاقات کرد. حال ممفیس پس از دو سال این بازیکن را در الدترافورد میبینید و درباره ی ویژگی ها و توانایی های ممفیس با شبکه ی باشگاه به مصاحبه پرداخته است.

او به خوبی با اینجا هماهنگ شده , شما میتوانید ببینید که او استعداد زیادی دارد, او بازیکن سریع و قدرتی است و همچنین شخصیت خوبی دارد. او تمام سعیش را میکند که خودش را در زمین نشان دهد و  این بسیار چیز خوبی است. او همچنین شخصیت خوبی دارد و با همه به خوبی کنار آمده است.

او باید سعی کند تا حد امکان از حضورش در اینجا لذت ببرد. اینکه شما سعی کنید همیشه بهترین عملکردتان را داشته باشید خوب است ولی این مهم است که خودتان را زیر فشار بیش از حد نیز قرار ندهید. شما باید از لحظات لذت ببرید, برای مثال وقتی در الدترافورد بازی میکنید!

من مطمین نیستم که او به نصیحت من نیاز داشته باشد چرا که او واقعا شخصیت این را دارد (با خنده) او میداند که میتواند هرکاری بکند و به این ایمان دارد و این چیز خوبیست وقتی شما در باشگاهی مانند یونایتد هستید.

منچستریونایتد روز شنبه به دیدار نیوکاسل میرود و تعدادی از بازیکنان این تیم هلندی هستند و بلیند با آنها آشنایی دارد وی درباره ی بازی اینگونه گفت

بازی دربرابر نیوکاسل همیشه یک بازی بزرگ بوده است , من در آنجا بازیکنانی را میشناسم , دیدن آنها خوب است من با دی یانگ درباره ی بازی حرف زده ام او دوست خوبی برای من است و ما زیاد با هم صحبت میکنیم.  من همچنین با آنیته صحبت رده ام. میدانم که این حرف زدن ها شاید مناسب نباشد ولی من تمرکز خودم را دارم و میخوام که بازی را ببریم.

من میدانم که یانمات محروم است ولی ما باز هم باید تمام تمرکز خودمان را روی بردن قرار دهیم, ما میخواهیم روحیه و اعتماد به نفسی که در حال حاضر به وجود آمده را حفظ کنیم.

۰ Comments