جایگزین مسیر

بلیند می خواهد همانند پدرش یک رهبر باشد

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۳

هافبک منچستریونایتد, دلی بلیند اعتراف می کند که دوست دارد همانند پدرش دنی بلیند, دستیار سرمربی تیم ملی هلند به یک رهبر مبدل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فن خال هفته گذشته پدر بلیند را بهترین رهبری خطاب کرده بود که در دوران مربیگری اش با او کار کرده است. او همچنین عنوان کرده است که بلیند جوان هنوز قابلیت رهبری را ندارد و برای پیشرفت باید خیلی تلاش کند.

دنی در دوران حرفه ای پرافتخارش در تیم آژاکس و تیم ملی علاوه بر اینکه دیواری مستحکم در خط دفاع بود, کاپیتان هر دو تیم نیز بود. اکنون نیز پسرش در شرایطی که تنها 24 سال دارد, شروع تحسین برانگیزی در الدترافورد داشته است.

دلی در مصاحبه خود درباره صحبت های رئیس به سایت باشگاه گفت:

من آن مصاحبه را خواندم. امیدوارم من هم بتوانم شاید در آینده ذره ای همانند او یک رهبر باشم. من هنوز جوانم و می توانم پیشرفت کنم.

البته اکنون من در دوره جدیدی از دوران حرفه ایم قرار دارم و به کشور جدیدی آمده ام. اما با توجه به شناختی که از خودم دارم, این توانایی را در خودم می بینم که به یک رهبر مبدل شوم. باید چیزهای زیادی یاد بگیرم و دست از تلاش کردن, نکشم. من هنوز هر روز چیزهای زیادی یادم می گیرم.

دلی در هفته جاری برای بازی های ملی در کنار پدرش خواهد بود. دنی بلیند هم اکنون دستیار گاس هیدینک در تیم ملی هلند است و پس از پایان رقابت های یورو 2016 جانشین این مربی کهنه کار هلندی خواهد شد. اما پدر دلی از هم اکنون پیشرفت فرزندش را دنبال می کند.

دلی در این باره می گوید:

پدرم بازی روز یکشنبه من را از تلویزیون نگاه کرد. اما من همیشه قبل و بعد از بازی ها با او تماس می گیرم.

۰ Comments