جایگزین مسیر

بنر هواداران یونایتد برای رونالدو : به خانه بیا

by | مهر , ۲ , ۱۳۹۳

گروه سازماندهی شده ای از هواداران منچستریونایتد برای بازی این هفته رئال مادرید بنری را آماده کرده اند تا به حمایت از رونالدو آن را به پرواز در بیاورند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بنا بر گزارشات رسیده عده ای از هواداران یونایتد بنری را تهیه کرده اند که شعار “به خانه بیا رونالدو” بر روی آن تهیه شده و در بازی ویارئال به پرواز در خواهد آمد.

گروهی از طرفداران یونایتد موسوم به حلقه یونایتد “United Reel” افکار خود را به صورت بنر هایی بر بالای ورزشگاه به پرواز در می آورند؛ پیام جدید آنها در مورد بازگشت رونالدو است : “به خانه بیا رونالدو – حلقه یونایتد”

توییت Squawka:

چه چیزی میان یونایتد و بنر وجود دارد؟ “به خانه بیا رونالدو” در بازی رئال مادرید و ویارئال در روز شنبه بر فراز ورزشگاه ویارئال به حرکت در خواهد آمد.

ByTLKYxCMAA2bxv

این گروه در طول فصل گذشته نیز بنری را بر فراز ورزشگاه الدترافورد به پرواز در آوردند و بر ان نوشته بودند: ” آقای اشتباهی-مویس برو”

باید دید پس از مصاحبه رونالدو که از یک سو هواداران یونایتد را شگفت انگیز خوانده بود و از سویی دیگر اعلام کرده بود خوشحال است و تمایلی به صحبت درمورد آینده اش ندارد چه واکنشی نشون خواهد داد.

نظر شما چیست آیا باور دارید رونالدو به یونایتد بر میگردد؟

 

۰ Comments