جایگزین مسیر

بهترین بازیکن میدان در برابر هال سیتی: مارکوس رشفورد

by | شهریور , ۸ , ۱۳۹۵

بهترین بازیکن میدان در برابر هال سیتی: مارکوس رشفورد

پایگاه هواداران منچستریونایتد

دو تیم منچستریونایتد و هال سیتی روز شنبه از هفته سوم لیگ جزیره به مصاف هم رفتند. بازی در ورزشگاه خانگی هال سیتی، استادیوم KCOM، برگزار می شد. هر دو تیم دو بازی قبلی خود را پیروز شده بودند. از نحوه چینش بازیکنان دو تیم مشخص بود که منچستریونایتد همانند دو بازی قبلی خود برای برد آمده بود اما مایک فیلان سرمربی فعلی هال سیتی، تیمی دفاعی را راهی میدان کرده بود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم یونایتدی ها فشار حملات خود را افزایش دادند اما با دفع توپ های مکرر مدافعان هال سیتی مواجه می شدند. بالاخره در دقیقه ۹۲ بازی، مارکوس رشفورد که از دقیقه ۷۱ به جای خوان ماتا وارد بازی شده بود، پاس دریافتی از وین رونی را تبدیل به گل کرد تا بردی شیرین در فرگی تایم و زیر باران را برای شیاطین سرخ رقم زده باشد.

خوزه مورینیو پس از بازی به خبرنگاران گفت که از اینکه در فرگی تایم به پیروزی دست پیدا کرده خوشحال تر می شود. وی همچنین به تحسین مهاجم جوان خود، رشفورد پرداخت و عنوان کرد که وی مهاجم دوم او پس از زلاتان ابراهیموویچ است و دوست دارد آن دو را با هم در زمین داشته باشد.

منچستریونایتد با این پیروزی با ۹ امتیاز و در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار گرفت. لازم به ذکر است که تا به اینجای فصل، منچستریونایتد با دریافت یک گل، بهترین تیم لیگ از نظر دفاعی می باشد.

جدول زیر رتبه بندی بازیکنان بر اساس رای کاربران سایت می باشد:

[bd_table]

رتبه بازیکن تعداد رای میانگین نمره (از ۵)
۱ مارکوس رشفورد ۱۰۳ ۴.۵
۲ وین رونی ۶۴ ۴.۵
۳ هنریک مخیتاریان ۵۸ ۴.۵
۴ اریک بیی ۵۶ ۴.۵
۵ آنتونیو والنسیا ۵۵ ۴.۵
۶ دیلی بلیند ۵۳ ۴.۵
۷ داوید دخیا ۵۲ ۴.۵
۸ لوک شاو ۵۰ ۴.۵
۹ پل پوگبا ۷۵ ۴
۱۰ مروان فلینی ۵۸ ۴
۱۱ خوان ماتا ۵۱ ۴
۱۲ کریس اسمالینگ ۶۵ ۳.۵
۱۳ زلاتان ابراهیموویچ ۵۴ ۳.۵
۱۴ آنتونی مارسیال ۵۳ ۳

[/bd_table]

۰ Comments