جایگزین مسیر

بهترین تصمیم:تعویض های فرگی در فینال 99

by | مرداد , ۲۹ , ۱۳۹۲

تعویض های سرآلکس فرگوسن در فینال لیگ قهرمانان 1999 برابر بایرن مونیخ در تحقیقی به عنوان برترین تصمیمی که در تاریخ ورزش گرفته شده, برگزیده شد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فرگوسن دو مهاجم خود, شرینگهام و سولسشیائر را در وقت های اضافه بازی برابر بایرن مونیخ به میدان فرستاد تا پیروزی دراماتیک در فینال لیگ قهرمانان بدست آورند.

در این تحقیق که از سوی Sky Sports صورت گرفته, تعویض های سرآلکس فرگوسن در فینال لیگ قهرمانان 1999 به عنوان بهترین تصمیم ورزشی که تاکنون گرفته شده, برگزیده شد.

این تیم بزرگ جزیره با گلی که در نیمه اول بازیکنان بایرن مونیخ با ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده بودند, در بازی عقب افتاده بودند.

با وجود این شرایط, دو بازیکن تعویضی فرگوسن در عرض کمتر از 5 دقیقه برای شیاطین سرخ برابر این رقیب آلمانی گل زدند.

.

.

کارشناسان می گویند تنها دلیلی که باعث شد منچستریونایتد در مقابل بایرن به برتری برسد, تغییرات تاکتیکی و شخصی بود که سرآلکس فرگوسن در بازی اعمال کرد, و منجر به این شد که این تیم دو گل در دقایق تلف شده بازی به ثمر برساند.

جستجو برای یافتن بهترین تصمیم در تاریخ ورزش از طرف Sky Sports آغاز شد و این موسسه تمام رشته ها را در طول 100 سال اخیر مورد بررسی قرار داد تا بهترین تصمیم در دنیای ورزش را پیدا کند.

تصمیم فرگوسن در میان پنج تصمیم برتر که در این لیست قرار گرفته دارای بیشترین کیفیت از هر لحاظ می باشد.

……

4 تصمیم برتر در این رده بندی:

2- بارسلونا تصمیم گرفت تا هزینه درمان لیونل مسی را زمانی که تنها 11 سال داست, برعهده بگیرد, به شرطی که او به اسپانیا بیاید و با این باشگاه قرارداد امضا کند.

3- رافا بنیتز تصمیم گرفت تا دیدی هامان را در خط هافبک در فینال لیگ قهرمانان 2005 به زمین بفرستد تا در کنار استیو فینان در خط دفاع بازی کند, و به تیم کمک کند تا نتیجه بازی را به تساوی 3 بر 3 بکشانند قبل از اینکه در ضربات پنالتی به پیروزی برسند.

4- سرآلکس فرگوسن تصمیم گرفت تا اریک کانتونا را با مبلغ 1 میلیون پوند از لیدزیونایتد به خدمت بگیرد.

5- آرسنال مربی فرانسوی, آرسن ونگر را به خدمت گرفت تا تیم را متحول کند و بازیکنانی همچون تیری هانری و پاتریک ویرا را به این تیم بیاورد.

برای اطلاعات بیشتر درباره این رده بندی می توانید به صفحه اختصاصی سایت Sky Sports  مراجعه کنید

لینک

۰ Comments