جایگزین مسیر

بهترین شیطان سرخ در جام جهانی؟

by | خرداد , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

منچستریونایتد دومین تیم از لحاظ تعداد بازیکن در جام جهانی است و سایت رسمی باشگاه نظر سنجی را ترتیب داه که به نظر شما کدام بازیکن به همراه تیم ملی خود موفقیت بیشتری را کسب خواهد.

به نظر شما کدام بازیکن منچستریونایتد می تواند در این جام بیشتر می درخشد؟

خاویر هرناندز به همراه مکزیک می تواند در جام جهانی ان هم در گروه میزبان خوب نتیجه بگیرد و علی رغم صعود سخت در برزیل خوب کار کنند.مهم ترین گروه برای هواداران یونایتد شاید گروه دوم باشد که سرمربی هلند,ون خال قرار است بعد از پایان جام جهانی روی نیمکت منچستریونایتد بشیند و البته نباید از کاپیتان ون پرسی نیز غافل شد.دیگر قدرت این گروه اسپانیا می باشد که دخیا و ماتا را در خود جا داده است و امده است تا از عنوانش دفاع کند.

در گروه سوم ژاپن به همراه سوپر استارش کاگاوا به دنبال شگفتی می باشد و می خواهد تا مراحل حذفی برسد و در گروه چهارم کاپیتان اینده یونایتد,وین رونی به همراه جونز و اسمالینگ و ولبک به دنبال پایانی بر ناکامی های انگلیس می باشند.

در گروه پنجم نیز دفاع چپ کهنه کار یونایتد,پاتریس اورا حضور دارد که تقابلش با والنسیا در لباس اکوادور دیدنی خواهد بود.در گروه ششم نیز دستیار سابق رئیس, کی روش به  همراه تیم ملی ایران در این جام حضور دارد.

در گروه هفتم نیز پرتغال نانی را در خط حمله خود دارد و البته کریستیانو رونالدو ستاره سابق اولدترافورد.

در گروه پایانی نیز خرید تابستان گذشته یونایتد,مروان فلینی به همراه ستاره نو ظهور یونایتد عدنان یانوزای به دنبال ساخت شگفتی با بلژیک می باشند.

به نظر شما کدام یک موفق تر خواهند بود؟

۰ Comments