جایگزین مسیر

به بهانه خبر گاردین برای جدایی اوانز، همه آنچه در دو سال بر تیم آخر فرگی گذشت!

by | تیر , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

ثبات! ثبات! ثبات!

بی گمان نمادهای ثبات در فوتبال مدرن تا دو سال پیش منچستریونایتد و سرالکس فرگوسن بودند. اما اکنون با جدایی این مربی افسانه ای به نظر می رسد تیم کمتر از هر زمان دیگری از ثبات برخوردار بوده است. برای این که این موضوع را بیشتر درک کنید نگاهی می‌اندازیم به آخرین تیمی که سر الکس کبیر با آن بار دیگر بر بام لیگ انگلستان ایستاد:

Fergie-best

در خط حمله، رابین فن پرسی که یکی از ستونهای قهرمانی ۲۰ ام بود در تابستان جاری بعد از تنها سه سال یونایتدها را ترک کرد و به فنرباغچه پیوست.

ولبک تابستان گذشته به آرسنال پیوست تا دیگر مجبور نباشد در پست وینگر بازی کند. عجیب آنکه پس از مدتی در آرسنال هم توسط ونگر در همین پست به کار گرفته شد!

فلچر در میانه فصل گذشته تیم را ترک کرد. اورا به پوونتوس پیوسته و ریو یک سال را در کیو پی آر گذراند و پس از آن بازنشست شد. ویدیچ تیم را ترک کرد و به اینتر پیوست و رافا نیز در آستانه ترک تیم قرار دارد.

در این میان رونی، کریک و والنسیا و دخیا(تا الان!) تنها بازماندگان تیم هستند! یعنی در بهترین حالت تنها پس از ۲ سال، ۴ نفر از تیم قهرمان جزیره باقی مانده است و بقیه تیم را ترک کرده اند.

این در حالی است که بسیاری از بازیکنان نیمکت هم همین وضعیت را دارند. نانی، کلورلی، اوانز و… همه یا به تیمهای دیگر پیوسته اند و یا در آستانه ترک تیم قرار دارند.

حال باید منتظر ماند و دید فن خال با تیمی که میتوان گفت خودش ساخته است چه خواهد کرد.

۰ Comments