جایگزین مسیر

بوتنر بازی در تیم ملی را هدف خود قرار داده است

by | آذر , ۳ , ۱۳۹۲

مدافع منچستریونایتد, آلکس بوتنر, جاه طلبی خود برای حضور در تیم ملی را ابراز کرد و امیدوار است با پیشرفت در الدترافورد, بتواند فرصت حضور در تیم ملی هلند را پیدا کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع مستحکم, که در بازی های اخیر ملی, در ترکیب تیم ملی کشورش حضور نداشته است, در مصاحبه ای با شبکه باشگاه علاقه خود برای بازی در بالاترین سطح در تیم ملی را ابراز کرد.

این بازیکن هلندی گفت: زمانی که من بازی های هلند را نگاه می کنم, انگیزه بزرگی می گیرم. من واقعا می خواهم برای کشورم بازی کنم. تنها مسئله مهم این است که منتظر فرصتی که به من داده می شود بمانم و زمانی که فرا برسد از آن استفاده کنم.

اگرچه او تمایل بسیاری برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش دارد اما بوتنر می داند که برای تحقق این هدف او باید در ترکیب منچستریونایتد بدرخشد. پس از نمایش خوب او در ترکیب شیاطین سرخ در بازی برابر نورویچ در جام اتحادیه, این بازیکن هلندی امیدوار است این روند را ادامه دهد و به طور مرتب در ترکیب تیم بازی کند.

“من باید در اینجا بازی های بیشتری انجام دهم تا بتوانم به تیم ملی راه یابم. امیدوارم که نوبت من هم زود فرا برسد. می خواهم با شایستگی به تیم ملی راه یابم و باور دارم که می توانم این کار را انجام دهم.”

۰ Comments