جایگزین مسیر

بودجه نامحدود مویز در خرید بازیکن

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۲

به گزارش روزنامه سان, دیوید مویز اعلام کرده است که بودجه نامحدودی در خرید بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال در اختیار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – با وجود خبرهایی از انتقال احتمالی بازیکنانی همانند کریستیانو رونالدو و گرت بیل به منچستریونایتد در تابستان امسال, این حقیقت که سرمربی جدید منچستریونایتد دیوید مویز این اجازه را دارد تا هرچقدر می خواهد هزینه صرف خرید بازیکن کند شایعات حول و حوش این مسئله که یونایتد قصد دارد ترکیب تیم خود را قوی تر کند, بیشتر می کند.

مویز گفت: آنطور بزرگ نیست که باشگاه می گوید, هیچ بودجه ای اینجا وجود ندارد, شما می روید و هربازیکنی را که می خواهید می گیرید, تنها بروید و بازیکنی را که می خواهید بگیرید.

“ما به دنبال بهترین بازیکنان هستیم. من فکر می کنم این مهم است که ما به مردم نشان دهیم که سنت ها را ادامه می دهیم و سعی می کنیم باشگاه روبه جلو حرکت کند.”

تمام نگاه ها در فصل پیش رو بر روی مویز خواهد بود, آنها می خواهند ببیند که سرمربی جدید اسکاتلندی یونایتد چطور سنت پیروزی و قهرمانی در یونایتد را ادامه خواهد داد, سنتی که سرآلکس فرگوسن مربی اسکاتلندی پیشین یونایتد به خوبی 26 سال حفظ کرده بود. یونایتد در تور پیش فصل خود به سر می برد و آنها اولین بازی خود را با باخت پشت سر گذاشتند.

تور پیش فصل فرصتی است برای مربیان و بازیکنان تا هماهنگ تر شوند, با وجود اینکه شیاطین سرخ اولین بازی خود را با شکست پشت سر گذاشته اند, آنها می خواهند تا این شکست را فراموش کرده و در بازی بعدی بهتر عمل کنند. اگرچه تیم در حال حاضر نیز به طور باورنکردنی قوی است, مویز می تواند و به احتمال زیاد خریدهایی در این تابستان خواهد داشت. نام هایی همچون بیل و رونالدو به طور طبیعی با انتقال به یونایتد لینک می شوند, اما مویز به سرعت هرگونه تماس و مذاکره با هر بازیکنی را رد می کند.

” من اسم هیچ بازیکنی را را مطرح نمی کنم اما مطمئنا ما همیشه به دنبال بهترین بازیکنان هستیم.”

” من فکر می کنم که ما در چند پست سعی داریم تیم را تقویت کنیم. ما در هافبک ضعیف هستیم. ما همچنین باشگاهی هستیم که علاقه دارد بر روی ترکیب جوانان خود سرمایه گذاری کند, بنابراین شما می توانید از ما انتظار داشته باشید تا ما به دنبال بازیکنانی در این رده سنی برویم.”

” ما به سختی تلاش می کنیم تا مطمئن شویم که اولین خرید, خرید درستی است.”

“من تیمی واقعا خوب را تحویل گرفته ام و می خواهم به طور معقول بازیکنانی را به آن اضافه کنم.

آیا شما فکر می کتید رونالدو به منچستر برمی گردد؟

نظر شما درباره بیل چیست؟

آیا ستاره تاتنهام ادامه دوران حرفه ای خود را در لیگ برتر دنبال خواهد کرد یا به کشور دیگری می رود؟

آیا شما فکر می کنید یونایتد دوباره فصل آینده را با قهرمانی پشت سر خواهد گذاشت یا مویز در اولین فصل حضورش دچار لغزش خواهد شد؟

 

۰ Comments