جایگزین مسیر

بودجه 60 میلیون پوندی یونایتد برای جانشینی ویدیچ و فردیناند

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گفته تاکسپورت یونایتد حاضر است مبلغ 60 میلیون پوند بپردازد تا خلا ویدیچ و فردیناند را پر کند و مشکلی از این بابت نداشته باشد.

مدت ها پیش مشخص شد کاپیتان ویدیچ در پایان فصل به اینتر خواهد رفت و امروز هم به طور رسمی مشخص شد ریو فردیناند از یونایتد جدا شده است.حال یونایتد بدون این دو مشکلات خط دفاعی اش دو چندان خواهد شد.

به همین دلیل گویا سران یونایتد در تابستان اولویت را در خرید مدافع میانی قرارداده اند و حاضرند تا مبلغ 60 میلیون پوند بپردازند.

اگر چه در صورت خرید بهترین های دنیا هم یونایتد از نظر تجربه در میانه ی دفاع به مشکل می خورد و بهتر بود حداقل فردیناند را یک فصل دیکر نگه می داشت.

یونایتد اهداف زیادی زیر نظر دارد اما مهم ترین انها مانگلا 22 ساله از پورتو و مت هوملس از دورتموند و گارای از بنفیکا می باشد.

یونایتد برای جذب مانگلا باید با سیتی پیکار کند و برای جذب هوملس هم کار سختی دارد چون کلوپ دوست ندارد دیگر ستاره ای را از دست بدهد.گارای هم به نظر می اید با توجه به 28 سالگی نتوان برای مدت زیادی از او استفاده کرد.

البته گزینه های دیگری وجود دارد و باید دید یونایتد با کدام به توافق می رسد.

البته نکته ای که تاکسپورت به ان اشاره کرد حضور مدافعان با استعداد و جوانی مانند تورپ و کین می باشد و معتقد است یونایتد باید سال اینده آنها را به کار گیرد و تنها یک مدافع در سطح کلاس جهانی بخرد.

۰ Comments