جایگزین مسیر

بگی‌ها در مقابل شیاطین؛پیش‌بازی وست‌برومویچ – منچستریونایتد

by | آذر , ۲۶ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – امروز در چارچوب هفتۀ هجدهم لیگ برتر، منچستری‌ها میهمان وست‌برومویچ خواهند بود. شیاطین برای حفظ فاصله با صدر و افزایش فاصله با تیمهای دیگر و نیز تقویت روحیۀ بازیافتۀ خود پس از برد مقابل بورنموث و رسیدن به فرم خوبی که قبل از دربی داشتند، محکوم به برد هستند.

فرم دو تیم: منچستری‌ها پس از باخت در دربی موفق شدند با تک گل لوکاکو بورنموث را شکست داده و به روند پیروزی برگردند. از طرفی وست برومویچ در آخرین بازی خود موفق شد  در آنفیلد یک مساوی ارزشمند ۰-۰ کسب کند. هر دو تیم نیاز به امتیازات این بازی دارند، منچستریونایتد همچنان در تعقیب همشهری خود است که دیشب موفق شد تاتنهام را با ۴ گل در هم بکوبد و هنوز خیال از دست دادن امتیاز ندارد. از طرفی وست برومویچ برای فرار از منطقۀ سقوط نیاز به امتیاز این بازی خانگی دارد.آنها می‌توانند با برد مقابل منچستریونایتد تا ردۀ چهاردهم جدول خود را بالا بکشند.

پخش داخلی: بازی از شبکه‌های داخلی پخش نخواهد شد ولی سایت آنتن و احتمالا لنز بازی را پوشش خواهند داد. در صورت عدم تمایل به این دو سایت می‌توانید از سایت‌های استریم آنلاین دیگر یا از اپلیکیشن‌هایی مثل موبی کورا و …بازی را تماشا کنید.

اخبار تیم: اریک بایی به دلیل مصدومیت از ناحیۀ قوزک پا ۲ یا ۳ ماه دور خواهد بود و پای خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. مساله‌ای که مورینیو هم آن را در کنفرانس مطبوعاتی‌اش تایید کرد. پل پوگبا که محرومیت سه جلسه‌ایش پس از بازی با آرسنال تیم را در دربی و بازی مقابل بورنموث به دردسر انداخت، این بازی را هم محروم خواهد  بود که آخرین بازی بوده و او از بازی مقابل بریستول (که البته در لیگ‌کاپ بوده و ربطی به این محرومیت ندارد) در دسترس خواهد بود و می‌تواند تیم را در بازی هفتۀ بعد مقابل لستر همراهی کند. اخبار میخیتاریان را از همین سایت دنبال کرده‌اید و احتمال اینکه او در ترکیب تیم باشد پایین است. لوک شاو که اولین بازی‌اش در لیگ امسال را بصورت ثابت انجام داده است از گزینه‌های حضور در میدان است که مورینیو احتمالا یانگ را در ترکیب قرار خواهد داد. مصدومیت روخو از ناحیۀ سر در بازی مقابل سیتی، حضور او را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. در طرف مقابل الن پارجو مربی وست بروم گفته که گرت بری باتجربه در تلاش برای حضور در بازی امروز است ولی چادلی نیاز به تمرین‌ بیشتری برای کسب آمادگی حضور در بازی است.

فرم تیم رقیب: علیرغم اینکه آن‌ها موفق به کسب امتیاز در آنفیلد شدند، فرم و وضعیت خوبی ندارند و الن پارجو که جایگزین تونی پیولیس شده کار سختی در پیش رو دارد. پارجویی که در فینال جام حذفی ۲۰۱۶ با کریستال پالاس در برابر منچستر قرار گرفت و نبرد مربیان را به فنخال باخت، می‌داند که در تمام رقابت‌های این فصل تیمش ۱۵ است که نبرده است و با رکورد بدشان در فصل ۹۵-۹۶ برابری کرده است. با نتایج دیشب وست بروم به ردۀ ۱۹ سقوط کرده است و برای فرار از این موقعیت نیاز مبرمی به امتیاز بازی امروز دارد. نقطۀ ضعف وست برومویچ گل خوردن در دقایق آخر بازی است و منچستر می‌تواند از این نقطه ضعف بهره ببرد.

در فصل گذشته با دبل زلاتان در همین ورزشگاه پیروز شدیم و در اولدترافورد بدون گل مساوی کردیم. در مجموع ۱۳۳ بار با این تیم روبرو شده‌ایم که سهمم ما ۵۵ برد بوده است.

داور بازی آنتونی تیلور است. استقن چایلد و هری لنرد کمک‌های او و بابی مدلی داور چهارم است. تیلور ۱۸ بار بازی‌های یونایتد را قضاوت کرده که ۱۱ بار آن با برد همراه بوده است.

چهره‌های آشنایی در بازی امشب خواهیم دید، یکی فاستر است که از ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ سابقۀ حضور در منچستر را دارد و ۱۲ بار زیر نظر رییس در دروازۀ تیم قرار گرفت. دیگری جانی اونز است که اخباری در مورد تمایل منچستر برای به خدمت گرفتنش به گوش رسیده است، اونز از گزینه‌های جذاب بازار بود که اخبار پیوستنش به سیتی به گوش میرسید ولی سرانجام او در وست بروم ماندنی شد، به نظر شخصی من او در کوتاه مدت و حداقل برای یک نیم‌فصل گزینۀ خوبی برای خط دفاعی تیم است و با توجه به تاکتیک‌پذیری نسبتا خوبش و اینکه مورینیو در تقویت و احیای کیفیت بازیکنان دفاعی تبحر دارد و با توجه به اینکه در ژانویه به خدمت گرفتن بازیکن درجۀ یک و کلاس جهانی تقریبا غیرممکن است، می‌توان اونز را از گزینه‌های خوب پیش رو در بازار کساد ژانویه قلمداد کنیم. بگذریم. اونزی که ۱۳۱ بار با پیراهن منچستر به میدان رفته، امروز روبروی برخی هم‌تیمی‌های سابقش قرار خواهد گرفت

رقیبان چه کرده‌اند؟ دیروز  ودیشب رقیبان عملکرد خوبی داشتند، آرسنال موفق شد با گل زیبای اوزیل نیوکاسل را ببرد، چلسی هم همچنان فرم خوب خود را ادامه داده و با تک گل آلونسو ساوتهمپتون را برد و سیتی هم با نمایشی درخشان در شبی که چهار گل زد و چند گل هم نزد، موفق شد تاتنهام را ۴-۱ ببرد. امیدهای رقیبان برای ماندن در کورس قهرمانی رفته رفته کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شوند، اما منچستر برای تعقیب سیتی و نگه داشتن کورسوی امید برای لغزش سیتی و همچنین حفظ ردۀ دوم و فاصله با رقیبان، محکوم به پیروزی در زمین وست برومویچ است.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه سایت هواسکورد

۰ Comments