جایگزین مسیر

بیلد المان:پیشنهاد 50 میلیون پوندی یونایتد برای دو ستاره بایرن

by | خرداد , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه بیلد آلمان که منبع نزدیکی به بایرن مونیخ به حساب می اید امروز اعلام کرد که پیشنهاد 50 میلیون پوندی یونایتد برای جذب شواینی و روبن بر روی میز رئیس بایرن می باشد و سران بایرن در حال بررسی شرایط می باشند.

منچستریونایتد که بعد از حدود ربع قرن افتخار در کمال ناباوری لیگ را با رده ی هفتم به پایان رساند در این تابستان می خواهد مجددا خودش را بسازد و بودجه ی عظیمی برای جذب بازیکن در اختیار ون خال قرار دارد و به نظر می اید 50 میلیون پوند از این بودجه برای شواینی و روبن خرج خواهد شد.

مشکل اصلی یونایتد در فصل گذشته در میانه ی زمین بود و خرید 27 میلیون پوند فلینی هم نتوانست مشکلی را حل کند.با وجود هافبک هایی مانند کلورلی و فلینی یونایتد نمی تواند برای قهرمانی بجنگد و باید هافبکی در کلاس جهانی مانند شواینی را در تیم خود داشته باشد.

ون خال رابطه ی خوبی با شواینی دارد و با توجه به کم رنگ شدن حضور او در بایرن بعد از حضور پپ گواردیولا می توان خروج او از الیانز ارنا را تصور کرد.

روبن نیز یکی از بهترین های دنیا در پست خودش است و ون خال اعتقاد خاصی به او دارد و حال باید دید او می تواند بازیکنش را در تیم ملی هلند به بازیکنش در اولدترافورد تبدیل کند.

یونایتد در صورتی که بتواند این دو را جذب کند به ادعای بیلد آلمان تا حد زیادی مشکلاتش را حل کرده است و تنها یک مدافع تراز اول لازم است تا ون خال با منچستریونایتد دوباره بتازد.

 

شما با خرید این دو ستاره بایرن مونیخ موافقید؟

۰ Comments