جایگزین مسیر

بیل یا رونالدو؟کدام یک خرید بزرگ مویز خواهد بود؟

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد پس از قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر نیاز ندارد که کیفیت خود را به کسی ثابت کند, اما شیاطین سرخ آماده هستند تا در حرکتی با یکی از دو بازیکن برتر جهان قرارداد امضا کنند. بر طبق گزارش روزنامه سان, یونایتد آماده است تا با شکستن رکورد باشگاه در خرید بازیکن به کریستیانو رونالدو یا گرت بیل پیشنهادی ارائه کند تا دیوید مویز دوران خود را در منچستریونایتد با شروعی فوق العاده آغاز کند.

رونالدو روز پنجشنبه در تویت خود نوشت که تما اخبار راجع به تمدید قرارداد او با رئال مادرید نادرست است و با این حرکتش پاسخی به ادعاهای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادرید داد که گفته بود این وینگر پرتغالی به احتمال زیاد دوران حرفه ای خود را در برنابئو تمام خواهد کرد. این پاسخ رونالدو باشگاه یونایتد را بیشتر علاقه مند کرد تا با قراردادی سودآور این ستاره سابق خود را دوباره به یونایتد آورد و گزینه خوبی برای مویز در تیم باشد. اما اگر رونالدو به یونایتد نیاید گزینه جایگزین چه کسی خواهد بود؟ بیل. یونایتد می تواند برای خرید این وینگر ولزی اقدام کند اگر رونالدو قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید کند.

.

.

بر طبق گزارش روزنامه سان, منچستریونایتد قصد دارد با پیشنهادی رقمی نجومی که رکوردی نیز در زمینه نقل و انتقال بازیکن خواهد بود, در صورتی که نتواند کریستیانو رونالدو را به منچستر برگرداند, گرت بیل را با پیشنهادی 85 میلیون پوندی به منچستریونایتد آورد.

مالکان آمریکایی باشگاه مصمم هستند که باشگاه پس از بازنشستگی سرآلکس فرگوسن بتواند با همان قدرت در رقابت های اروپایی به میدان رود  و به همین دلیل قصد دارند بازیکنی در سطح جهانی را به باشگاه بیاورند تا به دیوید مویز تازه منصوب شده برای سرمربیگری یونایتد کمک کند تا یونایتد با موفقیت این گذار از مربی پیشین به مربی جدید را طی کند.

آینده بیل همانند رونالدو هنوز کاملا مشخص نشده است و هنوز علی رغم تلاش های زیاد باشگاه او قرارداد جدیدی با این باشگاه لندنی امضا نکرده استو

به نظر نمی رسد تاتنهام بتواند این بهترین بازیکن جوان سال و بهترین بازیکن سال لیگ برتر را در باشگاه نگه دارد, اما می تواند تمام تلاش خود را به کار گیرد تا ستاره تیمش را با رقمی که رکورد نقل و انتقال بازیکن را خواهد شکست بفروشد, رکوردی که اکنون در اختیار رئال مادرید است که با 80 میلیون پوند رونالدو را در سال 2009 به خدمت گرفت.

۰ Comments