جایگزین مسیر

فوری: به فن خال هنوز اخراجش را اطلاع نداده اند!

by | خرداد , ۲ , ۱۳۹۵

به فن خال هنوز اخراجش را اطلاع نداده اند! 

پایگاه هواداران منچستریونایتد

به نظر می رسد هم چون ماجرای دیوید مویس، باشگاه در هنگام اخراج مربی آن قدر تعلل می کند تا او از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شود. موضوعی که به هیچ عنوان شایسته نیست. 

خبرگزاری بی بی سی دیشب مخابره کرد که بازی فینال برابر کریستال پالاس در اف ای کاپ آخرین بازی فن خال بوده است. این مربی ۶۴ ساله به همراه تیمش به منچستریونایتد برگشته است و هتلش در لندن را ترک کرده است.

اما منابع بی بی سی دریافته اند که اد وودوارد نه به فن خال و نه به کادر فنی اش توضیح نداده است که چه اتفاقی در شرف وقوع است و به زودی مورینیو به یونایتد خواهد پیوست.

فن خال در هنگام خروج از هتل گفت :

 تمام شد.

اما منظور او تنها اتمام فصل بود و تا آن زمان او هنوز از اخراج خود با خبر نشده است. اعضای دیگر کادر فنی فن خال هم در حال برنامه ریزی برای تعطیلات هستند.

وودوارد به همراه جوئل و آویه گلیزر، از اعضای خانواده آمریکایی مالک منچستریونایتد، روز شنبه در ومبلی بودند و از نزدیک فتح جام را تماشا کردند اما به نظر نمی آید که آنها در هتل تیم بوده باشند.

پس از آن که یونایتد نتوانست مجوز حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان را به دست آورد، بزرگان الدترافورد به این نتیجه رسیدند که زمان تغییر فرا رسیده است.

 

۰ Comments