جایگزین مسیر

تاتنهام ۲-منچستریونایتد ۰؛تیم مورینیو همچنان در بازی های بزرگ لنگ میزند

by | بهمن , ۱۱ , ۱۳۹۶

تاتنهام ۲-منچستریونایتد ۰؛تیم مورینیو همچنان در بازی های بزرگ لنگ میزند

پایگاه هواداران منچستریونایتد – تیم فوتبال تاتنهام موفق شد با ارائه ی یک بازی کاملا حساب شده شیاطین سرخ را در ومبلی زمین گیر کند.

گل اولی بازی که سریعترین گل دریافتی تاریخ باشگاه منچستریونایتد هم بود روی غفلت خط دفاعی یونایتد در ثانیه ی ۱۱ بازی به ثمر رسید.اتنظار میرفت تیم مورینیو بعد از دریافت این گل با ارائه ی نمایشی جنگنده به بازی بازگردد اما در کمال تعجب یونایتدی ها کاملا تمرکز خود را از دست دادند و تا انتهای مسابقه نتوانستند تهدیدی جدی بر روی دروازه ی حریف ایجاد کنند.فیل جونز مدافع منچستریونایتد نیز به اشتباه گل دوم تاتنهام را درون دروازه ی خودی جای داد.

آنچه که در بازی امشب کاملا محسوس بود خنثی شدن سوپراستارهای منچستریونایتد مانند پوگبا،مارسیال و لوکاکو بود.خرید جدید منچستریونایتد یعنی الکسیس سانچز نیز به هیچ وجه نتوانست کار مثبتی را برای تیمش انجام دهد.بازیکنان تیم تاتنهام با دوندگی بی امان و پرس شدید منچستریونایتد را به معنای واقعی زمین گیر کردند.

دیگر نکته ی جالب بازی امشب تعویض های ناموفق مورینیو بود.در لحظاتی که تیم به دوندگی و خلاقیت احتیاج داشت،پوگبا و لینگارد از بازی بیرون رفتند و ماتا و فلینی جای آنها را پر کردند.مروان فلینی لحظاتی بعد به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد تا آندر هررا به جا او به زمین بیاید.

امشب شب یونایتد نبود و حتی بازیکنان همیشه خوب تیم یعنی والنسیا و ماتیچ نیز عملکرد بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و میشود گفت داوید دخیا تنها بازیکن خوب یونایتد در بازی بود و اگر واکنش های او نبود این شکست حتی میتوانست سنگین تر نیز بشود.

هواداران منچستریونایتد امیدوارند با توجه به حضور ستارگان پر شمار در ترکیب تیم محبوبشان،این تیم بتواند در بازی های بزرگ آینده عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد.

۰ Comments