جایگزین مسیر

تام لورنس: فصل گذشته برای من “باورنکردنی” بود

by | اردیبهشت , ۲۹ , ۱۳۹۳

ستاره جوان ولزی منچستریونایتد معتقد است فصل 2013/14 برای او باورنکردنی بود. لورنس با عملکرد چشم نواز خود در دوران حضور قرضی در تیم های کارلایلی یونایتد, یئوویل تاون و سپس بازگشتن به یونایتد و حضور در ترکیب تیم زیر 21 ساله ها توانست در نهایت اولین بازی خود برای تیم اصلی را برابر هال سیتی انجام دهد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – علی رغم شکست برابر چلسی در فینال لیگ زیر 21 سال, تام لورنس معتقد است که فصل گذشته برای او باورنکردنی بود و او توانست اولین بازی خود برای منچستریونایتد را در رقابت های لیگ برتر انجام دهد.

پس از حضوری کلیدی در ترکیب تیم زیر 21 سال در فصل گذشته و قهرمانی با این تیم در رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال, او در آغاز فصل جاری به طور قرضی به کارلایلی یونایتد ملحق شد. سپس پس از اتمام دوران قرضی حضورش در کارلایلی به یئوویل تاون ملحق شد.

او در دوران حضورش در کارلایلی در لیگ دسته دو توانست در هفت دیدار, سه گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند. سپس در ماه فوریه او به یئوویل تاون ملحق شد.

لورنس نتوانست مانع از سقوط یئوویل تاون به دسته دو شود. او در یئوویل 19 بازی برای این تیم انجام داد. سپس در بازگشت به الدترافورد به تیم زیر 21 سال یونایتد کمک کرد تا با پیروزی بر لیورپول در نیمه نهایی لیگ زیر 21 سال به فینال این لیگ راه یابند.

چهار روز پس از این پیروزی, رایان گیگز سرمربی موقت شیاطین سرخ نام تام لورنس را در کنار ویلسون برای دیدار برابر هال سیتی از رقابت های لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم قرار داد.

در پیروزی 3 بر 1 یونایتد برابر هال هر دو این ستارگان جوان عملکرد عالی به نمایش گذاشتند, ویلسون دو گل از سه گل یونایتد را به ثمر رساند. پس از این بازی در چهارشنبه هفته گذشته این دو بازیکن بار دیگر در الدترافورد این بار برابر چلسی به میدان رفتند که در نهایت با شکست 2 بر 1 شیاطین سرخ برابر چلسی به پایان رسید. شاید در نهایت لورنس نتوانست موفقیتی با یونایتد بدست بیاورد اما او توانست به رویای حضور در تیم اصلی یونایتد در عرض 12 ماه برسد.

لورنس به سایت لیگ برتر گفت:

فصل باورنکردنی برای من بود – من اولین بازی خودم برای تیم اصلی را چند هفته قبل انجام دادم. فصل بی نظیری برای من بود و امیدوارم فصل آینده نیز به همین راه ادامه دهم.

پس از اولین حضور در رقابت های لیگر برتر به همراه یونایتد, این بازیکن ولزی که سابقه بازی برای تیم ملی کشور در رده های زیر 17 سال, زیر 19 سال و زیر 21 سال را دارد, مصمم است تا بازی های بیشتری در ترکیب تیم اصلی انجام دهد.

اگر من به این هدف باور نداشتم, اینجا نبودم, اما امیدوارم به همین روند در فصل آینده نیز ادامه بدهم و بازی های بیشتری برای تیم اصلی انجام بدهم.

لورنس درباره تاثیر گیگز و دیگر بازیکنان سابق شیاطین سرخ, نیکی بات, پل اسکولز و فیل نویل که در کادر فنی حضور داشتند صحبت می کند.

آنها پیش از این نیز در تیم بازی می کردند و با گذشتن از رده های مختلف, قهرمانی هایی در لیگ و لیگ قهرمانان بدست آورده اند. به همین خاطر تنها شما باید توصیه آنها را سرلوحه کار خود قرار بدهید و بدانید که این توصیه, بهتریم نصیحت خواهد بود.

لورنس درباره بازی فینال لیگ برتر نیز که با شکست شیاطین سرخ برابر چلسی به پایان رسید, گفت:

آنها مالکیت توپ بیشتری داشتند, اما ما نیز موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم در بازی به پیروزی برسیم. اما ما تنها در دقایق پایانی بازی به خودمان آمدیم. من دوست داشتم که موقعیت های حمله بیشتری در برهه های مختلف بازی خلق کنم اما یک گل زدم- من تنها از اینکه ما نتوانستیم در پایان بازی به پیروزی برسیم, ناراحت هستم.

دیدار تیم زیر 21 سال یونایتد برابر چلسی در فینال لیگ برتر برابر 13 هزار هوادار برگزار می شد و به طور مستقیم از شبکه اسکای اسپورت این دیدار پخش می شد. این مهاجم جوان درباره بازی در چنین ورزشگاهی برای کسب مدال قهرمانی نیز چنین می گوید:

این همان چیزی است که شما می خواهید, شما در مقام یک بازیکن می خواهید که در ورزشگاه های بزرگ بازی کنید و این استادیوم نیز یکی از بزرگترین ورزشگاه های جهان محسوب می شود, به همین خاطر بازی در چنین ورزشگاه هایی همیشه خوب است و همین جو باعث می شود تا بازیکنان بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

۰ Comments