جایگزین مسیر

تام کلورلی: این سفر به ما کمک خواهد کرد

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

هافبک منچستریونایتد تام کلورلی امیدوار است که تمرینات بازیکنان در آب و هوای گرم باعث شود تیم در آستانه ادامه فصل جاری انرژی تازه ای بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن تیم ملی انگلستان نقش مهمی در تساوی بدون گل شیاطین سرخ برابر توپچی ها داشت و اکنون به همراه تیم به خاورمیانه می رود تا چند روزی اردوی تمرینی در آنجا برپا کنند.

کلورلی به سایت باشگاه گفت:

ما اکنون به این سفر خواهیم رفت و چند روزی تمرینات خوبی در آب و هوایی گرم خواهیم داشت که باعث خواهد شد ما دوباره یکصدا بشویم و امیدواریم تاثیر خوبی در ادامه راه ما باشد. تمرین در آب و هوایی گرمسیری برای آمادگی جسمانی خوب است, همزمان با اینکه تیم دوباره متحد می شود و روحیه تیمی بین همه بچه ها به جریان می افتد. ما این کار را فصل گذشته انجام دادیم و واقعا به ما کمک کرد – امیدواریم که این بار نیز همان تاثیر را داشته باشد.

این سفر یونایتد پس از تساوی دشوار تیم در امارات انجام می شود, پس از اینکه تام در مصاحبه ای عنوان کرد که این باور را دارد که شیاطین سرخ می توانند نکات مثبتی از این نتیجه بدست آمده بگیرند, علی رغم اینکه نتوانستند با پیروزی به خانه برگردند.

من فکر می کنم ما می توانیم به خاطر این حقیقت که ما واقعا در آستانه گل خوردن نبودیم, از این مسئله اعتماد به نفس بگیریم. ما مستحکم بودیم و این بازی همانند عملکردی کلاسیک از تیم منچستریونایتد در بازی خارج از خانه بود, جایی که ما به تیم ها را در ضدحمله ضربه می زدیم. متاسفانه تنها نتوانستیم گل بزنیم. آنها به احتمال زیاد بیشتر صاحب توپ بودند اما ما بهترین فرصت ها را در بازی داشتیم, به همین خاطر من می گویم که این نتیجه عادلانه بود.

۰ Comments