جایگزین مسیر

ترس به صاحبش رسیده!

by | فروردین , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

تا ساعاتی دیگر منچستریونایتد در ورزشگاه استمفورد بریچ به مصاف صدرنشین خوش شانس لیگ برتر،چلسی مورینیو می رود.

رییس هلندی یونایتد تنها به یک موضوع فکر می کند که ترمز چلسی را بکشد چرا که آبی های لندن در بازی های اخیر خود مطمین نشان ندادند و این در شرایطی است که یونایتد ون خال رقبای اصلی خود را با تعداد گل بالا بدرقه می کند و به نظر می آید نوبت چلسی فرا رسیده است.

اما ون خال مشکلاتی زیاد دارد و آن هم مصدومیت دو مدافع وسط و یک مدافع چپ خود یعنی جونز،روخو و بلیند می باشد و مهم تر نبود کریک دوست داشتنی که خبرهای بدی برای دفاع یونایتد می باشد.

اما هواداران یونایتد بازیکنی را در تیم دارند که با آوردن نامش دلشان گرم می شود و آن وین رونی می باشد و باید منتظر کاپیتان متعصب یونایتد باشیم تا در پایان بازی شما را به فکر فرو ببرد که او یک مهاجم است یا یک هافبک تخریبی!

اگر چه شماره ی 10 اولدترافورد حتی اگه در میانه ی زمین بازی کند اما باز هم هنگامی که رو به جلو حرکت میکن شما باید یونایتد را در آستانه ی گلزنی تصور کنید.

از طرفی از رقابت شاگرد و استاد نیز نباید غافل شد.مورینیو که بارها خود اعلام کرده است که چیزهایی زیادی در کنار ون خال یاد گرفته است با انگیزه ی فراوانی در برابر پیرمرد هلندی قرار خواهد گرفت و از طرفی ون خال اصلا دوست ندارد در سال اول حضورش در جزیره چلسی را بی نصیب بگذارد.

با مرور اخبار و مصاحبه ها می توان به این موضوع پی برد دیگر مانند سال گذشته هر کسی به خود اجازه نمی دهد از پیروزی در برابر شیاطین سرخ حرف بزند و حتی آقای خاص نیز بسیار محافظه کارانه صحبت کرده است.

ون خال در سال اول حضورش در جزیزه لیورپول را دابل کرد و سیتی را به تازگی خورد کرد و در بازی رفت هیچگاه شبیه یک تیم بازنده نبود و در برابر آرسنال به برتری رسید اگر چه با یک اشتباه فردی در جام حذفی این شکست جبران شد اما هنوز بازی برگشت در لیگ مانده است و ون خال در جهنم اولدترافورد منتظر ونگر و تیمش می باشد.

نشستن به جای شخصی همچون فرگوسن به خودی خود شما را ترسناک می کند چه برسد به اینکه با نمایش های برتر رقبای اصلی خود را درهم کوبید.

با وجود رونی در خط هافبک و نظم خوب یونایتد می توان امیدوار بود دفاع یونایتد خوب کاز کند و از طرفی دو ستاره ی خاموش شده ی یونایتد یعنی ون پرسی و فالکایو باید مسوولیت گلزنی را قبول کنند و بهترین فرصت است تا دی ماریا با هواداران یونایتد آشتی کند و نشان دهد لیاقت خاص ترین شماره ی دنیای فوتبال را دارد.

اگر از یانگ و فلینی نامی نبریم بی انصافیس که نمایش های فوق العاده ای داشته اند و قطعا روز سختی را برای ایوانوویچ پا به سن گذاشته رقم خواهند زد.

چیزی که مشخص است در این بازی مهم چلسی از یونایتد می ترسد و این همان چیزی است که دنیای فوتبال به آن عادت دارد.

کادر فنی قوی،دروازه بانی مطمین،نظمی مناسب در دفاع و دفاع تیمی،وجود شیری همچون رونی ک حداقل میتوانید 14 کیلومتر دوندگی را روی او حساب کنید،ماتای با انگیزه و آماده،زوج سخت کوش فلینی و یانگ،انگیزه ی ون پرسی و عادت فالکایو به گلزنی به آبی های لندن….

با این شرایط میتوان گفت یونایتد واقعا ترسناک است و به راستی ترس به صاحبش رسیده است….

۰ Comments