جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی شیاطین سرخ در برابر نیوکاسل

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

شیاطین سرخ امروز ساعت ۱۶:۱۵ در برابر نیوکاسل صف آرایی خواهند کرد. لوییز فن خال امیدوار است که بتواند سومین بازی لیگ را نیز مانند دو بازی قبلی با پیروزی پشت سر بگذارد. بازیکنان یونایتد در شرایط آرمانی خودشان بازی نکرده اند ولی همین میزان آمادگی آنها تا اینجای فصل کافی بوده است. با پیشروی فصل و بالارفتن هماهنگی و آمادگی میتوان انتظار بازی های بهتری از یونایتد داشت.

فن خال در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خودش که برای شما بر روی سایت قرار گرفت اعلام کرد که ممکن است باستین شواین اشتایگر از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار گیرد. همچنین انتظار میرود حضور شواینی به جای کریک تنها تغییر تیم در رویارویی در برابر کلاغ ها باشد. همانطور که در بازی های قبلی به نظر میرسید یونایتد و لوییز فن خال ترکیب خودشان را به دست آورده اند و تقریبا به ثبات رسیده اند.

خط دفاعی یونایتد بازی های خوبی را تا اینجای فصل از خودشان نشان داده و همچنین مورگان اشنایدرلین در همین مدت توانسته تا با بازی خوب خودش در میانه ی میدان نقش مهمی در پیروزی های یونایتد کسب کند .وی تا کنون بیشترین میزان دوندگی را در میان بازیکنان یونایتد داشته است.

همچنین در بازی پلی آف هماهنگی خوب و بالای ممفیس و یانوزای نوید از همکاری و بازی های درخشان این دو جوان یونایتد داد حال میتوان انتظار داشت که این دو در این بازی پیش رو نیز با سرعت و بازی خوب خودشان نیوکاسل را تحت فشار قرار دهند. همچنین ماتا نشان داده که علی رغم اینکه در پست اصلی خودش به کار گرفته نمیشود ولی با حرکت به سمت داخل زمین و با پاس های خوب خودش میتواند در این پست نیز به خوبی بازی کند.

و تنها نکته باقی مانده مربوط میشود به وین رونی که در هفته های گذشته چندان وین رونی همیشگی نبوده است ولی با این حال او هنوز هم مرد شماره ی یک تیم و کاپیتان تیم لوییز فن خال به حساب می آید و میتوان انتظار داشت که از ابتدا بازی کند. وین رونی در هفته ی گذشته جوابی برای انتقاد ها داد و اعلام کرد که به سختی در تلاش است که اولین گل خودش را بزند چرا که این گل میتواند فشار زیادی را از روی دوش او بردارد. چنانچه رونی به فرم ایده آل خودش باز گردد میتوان خط حمله و تهاجمی یونایتد را یکی از خطرناک ترین خط های حمله تصور کرد. تنها باید کمی صبور بود تا رونی بار دیگر در این پست خودش را پیدا کند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی یونایتد برای بازی فردا بدین صورت است:

Screen Shot 2015-08-21 at 11.35.31 PM

۰ Comments