جایگزین مسیر

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد در مقابل ساوتهمتون

by | اردیبهشت , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد می تواند در آخرین بازی خود در ورزشگاه سنت ماریس با پیروزی در برابر ساوتهمتون فصل کابوس وار خود را نسبتا خوب به اتمام برساند.

تماشاگران منچستر یونایتد چه از نوع پیر یا جوان می خواهند در آخرین بازی یونایتد پیروز میدان شود و فصل کابوس وار خود را به فراموشی بسپارند و به همین دلیل هم یونایتد تصمیم گرفت مربی خود یعنی دیوید مویس را از کار برکنار کند.

رایان گیگز افسانه ای به طور موقت جایگزین دیوید مویس شده است و به نظر می رسد این مربی ولزی می خواهد لیگ را به خوبی به پایان ببرد و پیروز آخرین بازی لیگ باشد.

اما در صورت پیروزی رایان گیگز در این بازی به هیچ وجه نشان دهنده ی مربی بودن او در فصل بعد نمی باشد و بسیار بعید به نظر می رسد رایان مربی فصل آینده یونایتد باشد شنیده ها حاکی از این است که یونایتد برای فصل بعد ون گال را روی نیمکت خود در نظر دارد.

زمان مربی گری رایان گیگز در اولدترافورد بسیار محدود بوده است این در حالی بود که هفته گذشته در برابر ساندرلند در ورزشگاه خانگی شکست بدی متحمل شدند اما پیروزی در برابر نوریچ و هال می تواند از نتایج خوب این بازیکن مربی باشد.

اخباری که روز جمعه درون باشگاه شیده شد حاکی از این است که وین رونی و فیل جونز در این بازی حضور نخواهند داشت و خبری دیگر این که اعلام شد فیل جونز و رونی به بازی های جام جهانی می رسند این دو به دلیل مصدومیت از کشاله ران و شانه بازی هفته گذشته یونایتد را از دست دادند.

حضور لیندگارد نیز در این مسابقه مشخص نشده است و مشخص نیست در ترکیب یونایتد قرار بگیرد و بازیکن دیگری نیز که احتمال دارد در این بازی حضور نداشته باشد رافائل برزیلی است.

پیش بینی ترکیب احتمالی منچستر یونایتد در مقابل ساوتهمتون:

دخیا اسمالینگ فردیناند ویدیچ اورا کریک فلچر یانوزای ماتا کاگاوا ون پرسی.

شما با این ترکیب موافقید؟لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید.

۰ Comments