جایگزین مسیر

ترکیب رزرو فوق العاده شیاطین سرخ، کلیدی برای موفقیت در روزهای سخت

by | شهریور , ۲ , ۱۳۹۵

ترکیب رزرو فوق العاده شیاطین سرخ، کلیدی برای موفقیت در روزهای سخت

بررسی ترکیب اول و دوم منچستر یونایتد که میتواند در بازی های فشرده ماه سپتامبر به کمک ژوره مورینیو بیاید …

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – سرمربی با سابقه و موفق منچستر یونایتد ، “ژوزه مورینیو” با آوردن ۴ بازیکن جدید در تقل و انتقالات تابستانی ترکیب قوی را برای شیاطین سرخ به وجود آورده است.

.

زمانیکه در پایان بازی روز جمعه شیاطین سرخ در برابر ساوتهمپتون از مورینیو پرسیده شد که چه حسی بعد از اولین برد خانگی دارد ، او در جواب گفت که “خوشحال نیست”.

وی بخاطر نتیجه بازی که دو بر صفر به نفع یونایتد به پایان رسیده بود ناراحت نبود بلکه بخاطر اینکه که مجبور شده بود بازیکنان بسیاری را  از ترکیب ۱۸ نفره بیرون بگذارد ، ناراحت بود.

مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی روز جمعه خاطر نشان کرد:

من مربی خوشحالی  نیستم. ابتدا که وارد رختکن شدم این حس را داشتم که آدم خوشحالی هستم ولی بعد از آن زمانیکه به یاد آوردم بازیکنان بسیاری را از ترکیب ۱۸ نفره تیم بیرون گذاشتم ، ناراحت شدم. زمانی من مربی خوشحالی خواهم بود که در ماه سپتامبر که باید ۷ بازی متوالی را در لیگ برتر ، لیگ اروپا و جام اتحادیه انجام دهیم، به تمام بازیکنانم شانس بازی را داده باشم.

Jose-Mourinho-Man-United-702661

اگر دو ترکیب آغازین ژوزه مورینیو در دو بازی مقابل بورنموث و ساوتهمپتون را بررسی کنید تنها یک تغییر خواهید دید که آن هم جایگزین شدن آندر هررا با پل پوگبا ای بود که در بازی اول به خاطر محرومیتی که در جام حذفی ایتالیا کسب کرده بود و به لیگ برتر انتقال یافته بود ، حضور نداشت و در این بازی اولین بازی خود را در بازگشت دوباره اش به این تیم انجام داد.

ترکیب اولیه منچستر یونایتد در بازی مقابل ساوتهمپتون:

FirstJPG

همچنین در این دیدار دو خرید جدید دیگر یونایتد ، زلاتان ابراهیموویچ و اریک بیلی ، در ترکیب آغازین یونایتد ، که برای بدست آوردن این ترکیب ۳۰۰ میلیون پوند هزینه شده است ، به عنوان یار ثابت قرار داشتند.

ترکیب رزروی که منچستر یونایتد می تواند از آن استفاده کند به شرح زیر است:

SecondJPG

سرمربی شیاطین سرخ در بازی جکعه شب تیمش مقابل ساوتهمپتون ، مایکل کریک ، ممفیس دپای ، فیل جونز و متئو دارمیان را در فهرست ۱۸ نفره خود قرار نداده بود در صورتی که همگی در تیم های ملی خود حضور دارند.

او همچنین مجبور شده بود تا بهترین بازیکن فصل قبل بوندس لیگا ، هنریک مخیتاریان و مارکوس راشفورد ، ستاره آکادمی یونایتد را روی نیمکت قرار دهد.

اگر مورینیو بتواند روی حرفش بایستد و در ماه میلادی آینده تغییراتی را در ترکیب اولیه خود به وجود آورد ، می تواند ترکیبی کاملا دگرگون شده نسبت به دو بازی اول لیگ برتر را در بازی های لیگ اروپا و جام اتحادیه به زمین بفرستد که باز هم با این شرایط ترکیبی قوی تر از برخی بازیهای تیم زیر نظر لوئیز فن خال هلندی را در اختیار خواهد داشت.

حتی بعد از ۱۱ تغییر در ترکیب اصلی تیم ،هنوز هم بازیکنان زیادی مانند اشلی یانگ ، باستین شواین اشتایگر ، تیموتی فوسو منساه ، مایکل کریک ، آندرس پریرا  و سم جانستون جایی در ترکیب نخواهند داشت که این مسئله نشاندهنده ترکیب قوی و با عمق فوق العاده شیاطین سرخ در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ است.

ترکیبی که میتواند در بزنگاه های لیگ کمک حال شیاطین سرخ باشد تا دوباره به درد سال پیش خود دچار نشوند.

منبع مقاله: منچستر ایوینینگ نیوز

۰ Comments