جایگزین مسیر

در صورت خرید احتمالی رونالدو و موراتا ؛ ترکیب یونایتد چگونه خواهد بود؟

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – با افزایش شایعات پیرامون علاقه منچستریونایتد و کریستیانو رونالدو، نسبت به بازگشت ستاره پرتغالی، او واقعا چه نقشی خواهد داشت؟

رونالدو سال ها برای منچستریونایتد بازی کرد و توانست یک بار بهترین بازیکن جهان و بهترین بازیکن اروپا بشود. اما رئال مادرید کم کم جایی بود که او آینده اش را در آن می دید. رونالدو در رئال سه عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرد و سه بار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

با روی کار آمدن خوزه مورینیو و فصل خوبی که او با شیاطین سرخ سپری کرد، اکنون می توان امید داشت که ستارگان دنیای فوتبال، راه خود را به سمت موفقیت از جاده الدترافورد بگذرانند.

آلوارو موراتا، خامس رودریگز و اخیرا کریستیانو رونالدو، هر سه از رئال مادرید به یونایتد مرتبط شده اند و شاید ادامه فوتبالشان در شهر منچستر بگذرد.

توییتر رسمی باشگاه منچستریونایتد مدتی پیش، اعلام کرد که زلاتان ابراهیموویچ، فصل آینده با شیاطین سرخ نخواهد بود. اگر چه تمام هزینه درمان او و بازیابی او توسط منچستریونایتد و در کمپ تمرینی کارینگتون پرداخت خواهد شد.

اما با رفتن زلاتان، در روز های افول وین رونی و آنتونی مارسیال، چه کسی در پست نوک حمله منچستریونایتد به بازی خواهد گرفته شد؟ شاید مارکوس راشفورد ۱۹ ساله، اما خوزه مورینیو ثابت کرده است که اصلا به ریسک کردن اعتقادی ندارد و این موضوع، احتمال جذب یک مهاجم شش دانگ را بیشتر کرده است.

شاید پیش از اعلام محکومیت رونالدو در دادگاه مالی اسپانیا، رسانه ها انتقال موراتا به منچستریونایتد را نهایی می دانستند. اما اکنون اخبار خروج موراتا از رئال، تحت سایه شایعات خروج رونالدو قرار گرفته است.

رسانه ها چند روز پیش اعلام کردند که یونایتد هم موراتا و هم رونالدو را می خواهد. نگاهی می اندازیم به ترکیب احتمالی منچستریونایتد با خرید احتمالی یکی از این دو یا هر دوی آن ها

منچستریونایتد با خرید موراتا

در این صورت محتمل ترین نوع ترکیب، ترکیب ۴۳۳ فصل پیش است با این تغییر کهزلاتان ابراهیموویچ جای خود را در نوک حمله به آلوارو موراتا می دهد.

ترکیب منچستریونایتد با موراتا رونالدو

 

شکی نیست که در صورت ماندن دخیا، او انتخاب اول خوزه مورینیو خواهد بود. در مرکز خط دفاعی هم لیندلوف و اریک بایی می توانند زوج خوبی باشند. این در حالی است که والنسیا فصل فوق العاده ای را سپری کرد و دارمیان اواخر فصل نمایش های قابل قبولی در فاز دفاعی انجام داد.

خط هافبک منچستریونایتد با حضور هررا ، پوگبا و فلینی نقطه قوت فصل گذشته این تیم بود. فلینی و هررا با یارگیری و بازی بدون توپ فوق العاده شان، توانسته بودند حریفان را عاصی کنند و پوگبا با بازی گردانی خوب خود نشان داد که لیاقت نود میلیون پوندی که برایش صرف شده را دارد.

مخیتاریان و مارسیال علیرغم بازی های پر فراز و نشیبشان، اما به نظر می آید که در صورت نخریدن وینگر، انتخاب های تخصصی آقای خاص برای این پست باشند. این در حالی است که فصل گذشته و پیش از مصدومیت ابراهیموویچ، بیشتر راشفورد را در گوشه های زمین و به عنوان وینگر دیدیم.

همچنان ماتا برای حضور سمت راست یا چپ می تواند بسیار کاربرد داشته باشد. اما به هیچ عنوان نباید جسه لینگارد را فراموش کنیم. لینگارد نشان داده است که مرد بازی های بزرگ است و نمایش فصل آینده اش می تواند او را در یونایتد فیکس کند.

در نوک حمله اما یونایتد گزینه های زیادی ندارد . وین رونی خسته، مارکوس رشفورد و یک خرید که شاید موراتا باشد. مسلما موراتا از دو نفر دیگر صلاحیت بیشتری برای حضور در نوک خط حمله دارد. اما در صورت انتقال موراتا، او نباید فکر کند که همه چیز تمام شده است و همیشه در ترکیب خواهد بود. رشفورد و وین رونی ( که گفته می شود فصل را زودتر شروع می کند تا به آمادگی لازم برسد) ، چالش های درون تیمی خوبی برای او خواهند بود.

ترکیب های محتمل دیگر:

منچستریونایتد موراتا رونالدو

ترکیب منچستریونایتد موراتا رونالدو

 

منچستریونایتد با خرید رونالدو

چه کسی می تواند به رونالدو نه بگوید؟ رونالدو می تواند در پست های مختلفی بازی کند و همین موضوع می تواند بحث ما را برای پیش بینی پست او در صورت حضورش در منچستریونایتد را پیچیده کند.

ترکیب منچستریونایتد با رونالدو

 

ترکیب منچستریونایتد با رونالدو

احتمال هر دو ترکیب بالا در صورت بازگشت کریستیانو رونالدو و جای او می تواند یکسان باشد. زیرا رونالدو نشان داده می تواند به عنوان یک بال چپ به خوبی در عرض حرکت کند و گل بزند، یا حتی به عنوان مهاجم هدف ضربات نهایی را به خوبی بزند.

رونالدو بازیکن کاملی است که همه هواداران فوتبال با تمام آن چه به زبان می آورند، آرزو دارند که برای تیمشان بازی کند. یک بازیکن پر تلاش و سخت کوش که نماد رسیدن به موفقیت با تلاش زیاد است.

در صورت حضور رونالدو و نه موراتا، منچستر باز هم به یک مهاجم نوک صرف نیاز خواهد داشت. در صورت نخریدن مهاجم، رشفورد تنها گزینه باقی مانده برای قرار گیری در پست مهاجم هدف است.

ترکیب منچستریونایتد با موراتا و رونالدو

شاید یکی از رویایی ترین ترکیب های چند وقت اخیر یونایتد، ترکیبی با حضور موراتا و رونالدو است. ستارگانی که در سال های اخیر راهی منچستریونایتد شده اند، اسم های خوبی داشتند، اما نتوانتسند آن طور که باید و شاید برای این تیم موثر بازی کنند.

افول ستاره های شیاطین سرخ هم یکی دیگر از دلایل نیاز این تیم به بازیکنان بزرگ است. اکنون یونایتد بیش از همیشه نیاز به بازیکنانی دارند که تفاوت را رقم بزنند و چه کسانی بهتر از کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا؟

ترکیب منچستریونایتد با موراتا و رونالدو

کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا

حضور موراتا و رونالدو در خط حمله می تواند آس مورینیو باشد که در منچستریونایتد رو می کند و با آن موفقیت را برای خود تضمین می کند. در حالی که یونایتد ترکیب دوم قدرتمندی در اختیار دارد، موفقیت این تیم در صورت عدم پیش آمدن اتفاقات، تضمینی است.

باید توجه داشت که شایعات حضور یک بازیکن در منچستریونایتد، دلیلی برای نهایی تلقی کردن این انتقال نیست. یا وقتی شایعات بازیکن دیگری وجود ندارد، حضور او در منچستریونایتد ناممکن نیست. احتمال دارد که همه این بازی های رسانه ای برای رسیدن به بازیکنی دیگر باشد و حواس همه را پرت کند.

چیزی که مشخص است منچستریونایتد نیمکت قدرتمندی دارد، اما تیم اصلی یونایتد، هم پایه تیم روی نیمکت آن است. دلیل اصلی بی ثباتی تیم هم همین موضوع است. دغدغه اصلی خوزه مورینیو باید ساختن تیم اصلی قدرتمند و نگه داشتن بازیکنان نیمکت نشین به درد بخور باشد تا بتواند همانند حضورش در چلسی و اینتر و پورتو، موفق باشد.

۰ Comments