جایگزین مسیر

ترکیب یونایتد در فصل آینده از نگاه دیلی میل

by | اردیبهشت , ۱۵ , ۱۳۹۳

سایت دیلی میل پس از انتشار اخبار و شایعات گوناگون پیرامون خریدهای منچستریونایتد در تابستان پیش رو, ترکیب احتمالی شیاطین سرخ در فصل آینده را با توجه به خریدهای یونایتد در فصل آینده حدس زده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که باشگاه منچستریونایتد, هنوز به طور رسمی مربی خود در فصل آینده را انتخاب نکرده است, روزنامه ها خبر از نهایی شدن انتخاب لویی فن خال مربی باتجربه تیم ملی هلند می دهند. 

از سویی دیگر هر روز بازیکن های بیشماری با انتقال به یونایتد در تابستان آینده لینک می شوند. سایت دیلی میل نیز با بررسی این اخبار ترکیبی احتمالی از یونایتد در فصل آینده را ارائه کرده است.

پس از برکناری دیوید مویز, هم اکنون همه منتظر هستند تا لویی فن خال به عنوان سرمربی یونایتد انتخاب شود. باید دید پس از انتصاب فن خال و در صورتی که او بتواند تمام بازیکنان مورد نظرش را به خدمت بگیرد, آیا منچستریونایتد می تواند دوباره در لیگ قهرمان شود.

نکته جالب در ترکیبی که دیلی میل ارائه کرده است حضور تنها 5 بازیکن از ترکیب فعلی یونایتد در بین این 11 بازیکن می باشد. دیوید دخیا, فیل جونز, رافائل, خوان ماتا و رابین فان پرسی تنها بازیکنانی هستند که به نظر دیلی میل در فصل آینده نیز برای یونایتد بازی خواهند کرد. 

وین رونی در این ترکیب حضور ندارد. شاید دلیل دیلی میل برای نام نبردن از رونی شایعاتی باشد که درباره موضع رونی نسبت به انتصاب فن خال شنیده می شود. اما علی رغم این شایعات با توجه به اینکه رونی در نیم فصل قرارداد خود را با یونایتد تمدید کرد, تصور اینکه او فصل آینده در یونایتد حضور نداشته باشد, بیش از هر زمان دیگری غیرممکن است.

در خط دفاع می توان به مت هوملس و لوک شاو اشاره کرد, دو بازیکنی که می توانند ضعف های خط دفاع یونایتد در فصل جاری را پوشش دهند. باید دید در صورت انتقال هوملس این بازیکن آیا می تواند جایگاه کاپیتان فعلی یونایتد نمانیا ویدیچ را پر کند یا نه.

در پست هافبک دفاعی نیز حضور کاروالهو و کروس مشهود بود. دو بازیکنی که بارها در طول فصل جاری با انتقال به یونایتد لینک شده اند. گفته می شود استعدادیاب های یونایتد بیش از 13 بار بازی کاروالهو را از نزدیک تماشا کرده اند.

در این لیست, اسم هایی به چشم می خورد که شاید خرید آنها بسیار مشکل باشد. بازیکنانی همچون تونی کروس, توماس مولر و ادینسون کاوانی, بخصوص کاوانی که اکنون نقش کلیدی در پاریسن ژرمن پیدا کرده است. حتی تصور اینکه بایرن مونیخ دو بازیکن از ترکیب اصلی خود را به یونایتد بدهد, کمی غیرممکن به نظر می رسد.

بدون شک شایعات پیرامون خریدهای احتمالی یونایتد به این زودی ها به پایان نخواهد رسید و هر چقدر به پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم, مطمئنا نام های بیشتری با یونایتد لینک خواهد شد و از این نوع ترکیب ها بسیار خواهیم دید.

نکته حائز اهمیت در اینجا, این است که یونایتد از دید هر کارشناسی بدون شک نیاز دارد تا در چند پست دست به ترمیم تیم بزند. تصور اینکه یونایتد همچنان بتواند بدون خرید فصل آینده به موفقیتی برسد, هم اکنون برای هر کارشناسی غیرممکن به نظر می رسد. 

زمانی که باشگاه یونایتد خبر برکناری دیوید مویز را اعلام کرد, برخی سایت ها مدعی شده بودند که مویز به همراه وودوارد بر روی 4 خرید احتمالی کار می کردند. باید دید آیا سرمربی بعدی نیز با خرید این بازیکنان موافقت خواهد کرد یا نه؟!

۰ Comments