جایگزین مسیر

تشکر ریو فردیناند از هواداران یونایتد پس از انتقال به کیو پی آر

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۳

مدافع سابق شیاطین سرخ, ریو فردیناند پس از انتقال به کوئینز پارک رنجرز از هواداران یونایتد تشکر کرد و گفت که بی صبرانه منتظر چالش جدیدی در لوفتوس رود می باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیشب خبر انتقال رسمی ریو فردیناند به تیم تازه لیگ برتری شده کوئینز پارک رنجرز منتشر شد. او پس از این انتقال از هواداران منچستریونایتد, تیمی که 11 سال در آنجا حضور داشت و افتخارات بسیاری کسب کرد, تشکر کرد.

پس از انتشار خبر رسمی تمدید نشدن قرارداد ریو فردیناند با منچستریونایتد در انتهای فصل گذشته, شایعات بسیاری درباره انتقال ریو به تاتنهام و کوئینز پارک رنجرز منتشر می شد. حتی گفته می شد برخی باشگاه های عربی و آمریکایی قصد جذب او را دارند اما ریو کوئینز پارک رنجرز را انتخاب کرد تا بار دیگر در لیگ برتر انگلستان به میدان برود.

فردیناند پس از این انتقال در حساب شخصی خود نوشت:

اگرچه این چالش جدیدی برای من است اما منچستریونایتد و هوادارانش همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهند داشت.

او درباره انتقال خود به تیم هری ردنپ نیز افزود:

من پیشنهادات بسیاری از سراسر جهان داشتم.

برخی از این پیشنهادها از کشورهایی بود که آب و هوای خوبی دارند. اما هدف من بازی در لیگ برتر و برگشتن به جایی بود که همه این اتفاقات از آنجا شروع شد.

برای من پول مهم نبود. من پیشنهادات چشمگیر زیادی داشتم. اما من هنوز احساس می کنم که چیزی در چنته دارم تا به همه نشان دهم و از اینکه به این باشگاه که قصد دارد جایگاه خود در لیگ برتر را محکم کند, کمک می کنم, خوشحال هستم.

ریو فردیناند در تاریخ 14 سپتامبر به همراه کوئینز پارک رنجرز از چارچوب رقابت های لیگ برتر به الدترافورد بازخواهد گشت. اما این بار این بازگشت همانند 11 سال گذشته نخواهد بود. او این بار با پیراهن کوئینز پارک رنجرز در الدترافورد به میدان خواهد رفت. بدون شک هواداران منچستریونایتد استقبال گرمی از او در این بازگشت خواهند داشت.

۰ Comments