جایگزین مسیر

تشکر وین رونی از هوادارانش در فیس بوک

by | اردیبهشت , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-پس از رسیدن طرفداران وین رونی مهاحم منچستر یونایتد در فیس بوک به 19 میلیون نفر وی از همه آنها تشکر کرد.

چند هفته پیش وی در صفحه فیس بوک 18 میلیون نفر دنبال کننده داشت و در اوابل این هفته تعداد دنبال کننده های وین رونی به 19 میلیون رسیدند.

رونی در صفحه رسمی خود در فیس بوک گفت:من الان به 19 میلیون نفر دنبال کننده در فیس بوک رسیده ام.”وای از همه شما ممنونم و تشکر می کنم.”

ستاره منچستر یونایتد در حال حاضر به تمرینات خود می پردازد زیرا باید روز شنبه در برابر ساندرلند قرار بگیرد و خود را آماده این بازی می کند.

پس از اخراج دیوید مویس از سمت مربی گری یونایتد این دومین بازی برای رایان گیگز خواهد بود و بازیکن افسانه ای یونایتد به دنبال نتیجه خوب مانند بازی اول می باشد.

در پیروزی 4-0 منچستر یونایتد در برابر نوریچ در این هفته وین رونی 2 گل به ثمر رساند او 19 گل در این فصل به ثمر رسانده است.

با 19 میلیون طرفدار در فیس بوک وین فوتبالیست محبوبی به شمار می آید و اگر چه او در نسبت به رونالدو دنبال کننده کمتری دارد اما تعداد دنبال کننده های رونی نیز روز به روز بیشتر می شود.

هم تیمی سابق او حدود 80 میلیون دنبال کننده دارد.

۰ Comments